• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leon FreeLander en Barchetta in Speeee......

Leonneke

Detailing addict
29 nov 2008
639
68
60
Waalre
Hallo beste cleaners;

Mijn naam is Leon. Ik ben momenteel de trotse bezitter van een Land Rover Freelander Commercial. Da's dus waar ik momenteel in rijd. Ik ben een zoektocht gestart naar een Fiat Barchetta. Da's mijn droomauto, althans in de categorie betaalbare droomauto. Ik ben korte tijd geleden lid geworden van het Barchetta Forum. Wil me eerst heel goed inlezen voordat ik een B' ga kopen. Via het Barchetta Forum kwam ik meer te weten over Carclean.com. Aangezien mijn auto met Protech is behandeld belandde ik in een topic dat weer handelde over de producten van Meguiars. Zo kwam ik dus weer op dit forum terecht. Inmiddels bestelde ik een uni-ball en forever black. De uni-ball is geweldig. Velgen goed kunnen behandelen want ik had een totaal verkeerde velgenreiniger gebruikt. Forever Black had ik nodig voor het kunststof dak van de Commercial. Ook dit product voldoet prima. Levensduur weet ik nog niet, want ik heb vandaag pas met het product gewerkt.

Ik ga meteen wat vragen stellen in het Protech Topic. Daar las ik in elk geval goed nieuws, namelijk dat er gewoon WAX op mag ...........

Leerzaam forum, ook hier, zal me zeker helpen bij het zoeken naar een goede B'............

Leonneke

DKBM zei:
Welkom hier! Oh ja, we zijn dol op foto's! :jippie

Die foto's zal ik jullie zeker niet gaan onthouden. MAAR ........ Eerst moet ik de bestelde Collinite Wax binnen hebben. ( En gebruiken off course ).

Dank ieder voor de leuke welkomstwoorden. Leuk forum. Erg leerzaam ook trouwens. Leonneke.