• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leren Interieur, welke producten?

paafje

Detailing addict
5 okt 2010
254
62
Beste CCers,

Ik lees veel verschillende verhalen over het reinigen en Conditioneren van het leer.

Nu wil ik jullie mening weten over 2 lijnen;

Lijn 1: Gliptone

Reingen: Cleaner

Conditioner: Conditioner

Of lijn 2: Wolfgang

Cleaner: Cleaner

Conditioner: Conditioner

Wat is beter? Wat hecht beter? Wat is jullie ervaring? Wat raden jullie aan?

Graag jullie mening:-b

Gr. Paafje
 
heb ze beide...
Cleaner van de WG vind ik persoonlijk fijner, conditioner vind ik ook van WG fijner (maar da's meer omdat die geur wat minder indringend is, verwerkbaarheid is gelijk aan gliptone...)
 
Heb mijn mening al heel vaak gegeven over lederproducten, maar deel hem graag nog eens:

Reinigen:

- Gliptone werkt perfect, moet je een beetje mee leren werken. Altijd een paardenhaarborstel gebruiken!
- de beste die ik ooit gebruikt heb, en nog steeds gebruik: Colourlock mild of sterk lederreiniger. Onvoorstelbaar hoe gemakkelijk het leder weer schoon word, en prachtig mat word.

Voeding:

- Gliptone is echt super (niet iedereen houd van de geur) geen glans, gekraak e.d.
- WG is ook goed, maar gebruik hetzelf niet meer.
- Colourlock, ook fijn, maar voorkeur blijft voor Gliptone
 
+1 voor de colourlock mild lederreiniger, geen ervaring met de sterkere...

Voeden gebruik ik meestal de Autoglym, vind ik persoonlijk lekker verwerken en is vrij goedkoop, wat bij vrij groot verbruik voor klanten wel mooi meegenomen is ;)

Mss de Gliptone toch ook eens een kans geven...
 
Ik gebruik de Gliptone cleaner en conditioner.Vindt dit zeer fijne producten.En ruikt ok nog eens heerlijk ruiken:cool:
 
RST-Smurf zei:
Ik gebruik de Gliptone cleaner en conditioner.Vindt dit zeer fijne producten.En ruikt ok nog eens heerlijk ruiken:cool:
n00b vraag ->Ik heb deze producten vorige week binnen gekregen, maar hoe gebruik ik het? De cleaner lijkt zo dik om niet te verdunnen.