De afgelopen jaren heb ik altijd Gliptone gebruikt. Een set met reiniger en conditioner. De heerlijke leergeur beviel altijd prima. Wel zag ik de afgelopen 3 jaar in onze nieuwe auto het leren stuurwiel glimmend worden…. Dat was fraai mat en stroef. Dat is dus inmiddels met name op de plaatsen waar mn handen het meest staan redelijk glimmend geworden. Tijd voor actie!
Bij de gliptone setjes zie ik in de comments nogal wat opmerkingen over fraai glimmend leer. Dat gaat m dus niet worden lijkt me. Gyon zou een mooi setje hebben zag ik op het forum, maar de link werkte niet meer.
ik zoek dus het liefst een setje met een zacht borsteltje. En anders een zelf samengesteld pakketje. Tips zijn welkom.
Bij de gliptone setjes zie ik in de comments nogal wat opmerkingen over fraai glimmend leer. Dat gaat m dus niet worden lijkt me. Gyon zou een mooi setje hebben zag ik op het forum, maar de link werkte niet meer.
ik zoek dus het liefst een setje met een zacht borsteltje. En anders een zelf samengesteld pakketje. Tips zijn welkom.