• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lichte krasjes op de velg.

portugeesje

Detailing rookie
28 okt 2014
4
0
Hallo,

Ik heb lichte krasjes op 1 velg. De velgen zijn 2 maanden oud en worden bij het wassen eerst gefoamed en dan gewassen met een mf doek.
Met welk product kan ik dit het best polijsten. Kan ik enkel de plaats rond de kras polijsten of ga je het dan zien en kan ik best de hele velg doen?

Ik ga in december een dap900 power pack bestellen dus kan het eventueel met monello finale of mezzo? Of kan ik best een ander product gebruiken?
Daarna worden de velgen in de pb wheel sealant gezet. Moet er nog een stap tussen het polijsten en de wheel sealant?

Op de foto is de kras veel beter zichtbaar omdat er een bouwlamp op gericht staat. De kras is bijna niet te voelen met de nagel.

Alvast bedankt!
Manuel
conv_1047.webp

Neem een 4" oranje pad bij je DAP900 zodat je Monello Mezzo op de oranje pad kan gebruiken voor de krasjes.
Tussen Mezzo en Wheel Sealant mag je ontvetten maar is niet per se nodig.

Een cone is ook ideaal voor zulke plekken.
Overweeg eens om coating als gyeon RIM erop te zetten. Is net iets kras vaster