• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lichte stoffen bekleding beschermen na extractorbehandeling

Justin van den Berg

Detailing addict
21 mrt 2013
104
50
34
Goedemiddag allemaal, Een goede kennis cq. klant van mij heeft een mooie zwarte VW Eos met een licht stoffen interieur. Allemaal prachtig mooi, echter is de stoelbekleding niet goed beschermd waardoor regen en water nu erg vieze en lelijke vlekken achterlaat. Welk product raden jullie mij aan om na een extractie reiniging een degelijke, langdurige bescherming te geven? Hierbij tevens twee foto's van de huidige staat:
u5a6uzad.jpg
3ybu9e9u.jpg
Vast bedankt voor de reacties! Gr. Justin Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
 
Bovenstaande of een variant van Nanolex. Zelf heb ik enkel ervaring met de Textile Sealant van Wolf's Chemicals. Die overigens tot op heden nog uitstekend zijn werk doet!
 
Klinkt bekend heb het zelfde met de bekleding van de Go - heb er nu voorlopig aldi textiel protect opzitten en gaat tot op heden prima. Maar wil uiteindelijk de 303 of de nanolex variant erop zetten - waarschijnlijk de laatste.