• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lijst om een Bordeaux Rode Buick als nieuw te krijgen

Machine hoeft niet perse, SSR1 van PB is ook goed met de hand aan te brengen en daar zal je zeker resultaat mee behalen. Vooral met Siwrls enzo

En anders wat Paulus al zegt: de meeste leden zijn bereid om een "rookie" wel wegwijs te maken voor een kratje pils (ofzo).

Wel je definitieve lijstje hier posten he!
 
Woon in Noord Holland. Als er iemand bereid is om mij op weg te helpen, dan heb ik daar zeker een goede krat pils voor over.
Dank voor de hulp!
 
Je zou kunnen overwegen een tripje naar CC HQ te maken... Is voor jou waarschijnlijk ook niet zo ver, krijg je advies op maat, en kun je evt. de producten zelf al zien/ruiken/voelen/testen voordat je koopt..! :cool:
 
wanneer gaan wij nou eens samen knoeien aficior..
of met zijn 3en (ts jij en ik)
of met zijn 4en (mkus-ts-jij en ik)

buick is erg groot, en we kunnen allemaal wel wat leren van elkaar, wonen vrij dicht bij elkaar.

moet geen probleem zijn denk ik
 
EGE1982 zei:
Woon in Noord Holland. Als er iemand bereid is om mij op weg te helpen, dan heb ik daar zeker een goede krat pils voor over.
Dank voor de hulp!
Noord-Holland is zooooo groot.
We maken er gewoon een zoek opdracht van:D

Dus is het boven of onder het Noordzeekanaal?
 
Dat samen knoeien lijkt me een uitstekend plan. Dat zal de ergens begin maart kunnen.
Op de grill zit trouwens een lelijke blaar. Denk niet dat dit er goed af te krijgen is, maar wellicht dat iemand hier wel raad mee weet:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Of een nieuwe (als die te krijgen zijn? Import US?) of een tweedehands via www.onderdelenlijn.nl of opnieuw laten verchromen.
 
aron225 zei:
wanneer gaan wij nou eens samen knoeien aficior..
of met zijn 3en (ts jij en ik)
of met zijn 4en (mkus-ts-jij en ik)
buick is erg groot, en we kunnen allemaal wel wat leren van elkaar, wonen vrij dicht bij elkaar.
moet geen probleem zijn denk ik

Ik doe wel mee hoor beste Aron225! A....dam is niet zo ver hier vandaag.
Zou helemaal leuk zijn, wanneer Marcus ook mee zou doen. Wagen is er inderdaad meer dan groot genoeg voor. Met vier man kun je daadwerkelijk flinke stappen maken.

Beste Topic Starter. Heb jij toegang tot een overdekte ruimte? Dan zou maart zeker realistisch zijn.
 
Ik heb nog geen overdekte ruimte, maar ik probeer iets te fixen. Ik ga eerst een weekje op vakantie, dus kan even een tijd niet meer reageren.

ps. nog even voordat ik vertrek een mooie foto van het oppervlak van de motorkap :)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Is die lak single stage?
Of zit er een laagje blank over?

Heb namelijk weinig zin om ff al me pads te verpesten :D

Edit: ts is niet van plan zelf te gaan polijsten..
Oke
 
Denk wel dat er blanke lak overheen ligt. Gelukkig.

Even wachten tot TS terug is van verblijf buitenland en dan zien we wel even verder.
Kolere wat een oppervlakte zeg!
 
Ben inmiddels al even terug van vakantie en heb een ruimte proberen te vinden, alleen zonder resultaat. Ruimte blijft toch altijd lastig hier :(
De auto staat inmiddels bij de garage, want er moet eerst nog het een en ander gesleuteld worden voordat hij weer betrouwbaar kan rijden. Aangezien de onderdelen uit de US moeten komen, denk ik dat deze pas over 2 weken klaar zal zijn. Er zit nog een blanke lak overheen. Ik zag bij het wegbrengen wat flinke swirls, dus hoop dat die goed weggewerkt kunnen worden.

Ik zal de komende tijd nog even verder zoeken naar een lokatie.
 
Hallo
Mooi bak.

Heb zijn voor ganger gehad uit 1991. Zijn mooie auto's om te poetsen.
Duurd wel wat langer als normaal maar het resultaat mag er wel zijn.