• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lime Prime Lite + Fusso Coat Light gaat dat samen

PeterEs

Detailing trainee
2 jul 2016
12
25
36
Op de sale begin september heb ik de Dodo Lime Prime Lite en de Fuso Coat Light Wax gekocht. De lime prime wilde ik gaan gebruiken als glaze, maar nu lees ik in het stappenplan dat niet alle glaze en waxen met elkaar samen gaan...

Kunnen de Lime Prime Lite en de Fusso Coat Light Wax met elkaar samen, of heft de wax het effect van deze glaze op en kan ik de glaze net zo goed overslaan?

Zolang er geen cleaner in de wax zit, kan je het op de glaze smeren :)
Edit: Nog even gekeken voor je. Deze wax kan over je glaze.

Laatst bewerkt:
Fusso coat wax Heeft verdacht veel Sealent achtige eigenschappen en sealents hechten het best op een zo schoon mogelijke lak.
Hij kan best over die Lime prime heen maar haal je dan wel het beste uit het product?
Ik weet het niet.

Ik heb een goed idee, maak een mooie 50/50 over je hele auto en schiet wat plaatjes nu en over vijf maanden ;)

Dan weet je het voor volgende keer en heb je hoogstens één kant die wat eerder nieuwe Wax nodig heeft, in het slechtste geval!

Ik zie bij deze lsp ook geen voordelen on een glaze te gebruiken