• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Linkjes in kleur, 'Sticky new' en Topic notificatie !

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Zoals Sven al eens heeft gepost zou het erg handig zijn als de hyperlinks in de posts in een andere kleur als zwart worden weergegeven. Blauw of rood bijvoorbeeld, dan valt meteen op dat het een link is!

Wat me overigens ook opviel is dat wanneer een sticky topic een nieuwe post bevat deze niet wordt weergegeven met een icoontje. Ook onder in de legenda zie ik er ook geen apart icoontje voor staan. Dit zit normaal standaard wel in een forum als deze als ik me niet vergis??

Wanneer je een nieuwe post maakt staat 'Volg dit topic en ontvang updates via e-mail?' automatisch aangevinkt. M.i. zou deze uit moeten staan en aangevinkt worden indien gewenst.


Topforum hier overigens, ik kom elke dag wel een paar keer langs om nieuwe posts te checken. Keep up the good work guys!
 
Xizer zei:
Wanneer je een nieuwe post maakt staat 'Volg dit topic en ontvang updates via e-mail?' automatisch aangevinkt. M.i. zou deze uit moeten staan en aangevinkt worden indien gewenst.

Alleen als je de topic starter bent. Vind ik juist wel handig, een topic wat je beging wil je meestal ook wel volgen. ;)

Dat vinkje mag van mij trouwens onder alle berichten, wel zo makkelijk...:cool:

Linkjes: inderdaad!

Van mij mag dat 'ongelezen' icoontje er ook blijven staan tot je 'm ook echt gelezen hebt. Nu valt ie weg als je tussentijds even weg moet en dan later weer inlogt.
 
Sven S8 zei:
Van mij mag dat 'ongelezen' icoontje er ook blijven staan tot je 'm ook echt gelezen hebt. Nu valt ie weg als je tussentijds even weg moet en dan later weer inlogt.

Ik heb het over de icoontjes in het subforum zelf die voor de post staan. Er is maar 1 icoontje voor sticky topics en dat is het ongelezen icoontje. Ook al bevat de topic een ongelezen post staat er voor de topic een gelezen icoon. Dit terwijl op de Index van het forum het subforum wel als ongelezen wordt weergegeven! :s