• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Links in emailnotificatie kloppen niet helemaal

Ewald

Detailing rookie
1 okt 2010
165
0
Het valt me op dat de links in de emailnotificaties van een nieuw bericht op het forum niet helemaal kloppen.

Voorbeeld van een link:
https://forum.Carclean.com/cc_postsm180444/Is-dit-te-doen-met-een-DAP.aspx#180444 :-/

Dit moet zijn:
https://forum.Carclean.com/cc_postsm180444/Is-dit-te-doen-met-een-DAP.aspx#post180444 :cool

Met de link zoals die in de email staat kom je alleen bovenaan de pagina met de forumthread terecht. Als het gedeelte achteraan, achter het hekje, correct zou zijn, kom je op de nieuwe post uit (of de gewijzigde post).
Tussen het hekje in de link en het nummer, moet dus het woord "post" toegevoegd worden.

Mail notificatie wijst je idd naar 1e topic post, ach ja .... ff op de 'end-knop' rammelen en problem solved ;)

mk-us zei:
Mail notificatie wijst je idd naar 1e topic post, ach ja .... ff op de 'end-knop' rammelen en problem solved ;)
Tuurlijk, iets minder soepel, maar een groot probleem is het niet.

Maar als webontwikkelaar zie ik dat er hier iets niet werkt zoals de bedoeling was.

En trouwens, het is niet altijd de laatste post waar je een notificatie van krijgt, het kan ook zijn dat iemand iets in een eerdere post veranderd heeft. Als je dan naar de laatste post gaat, vraag je je af waar die notificatie nou voor was.

Als ik in de code(s) kijk, zie ik dat het in de nieuwe versie van de forumsoftware is aangepast. :cool