• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Login probleem

Gieljaam

Detailing addict
31 jul 2020
57
60
Brugge
Goedenavond.

6w ongeveer geleden besteld, toen kreeg ik reeds geen verzendmail van mijn bestelling maar verder zonder probleem aangekomen. Hierna heb ik een 2e verlanglijstje aangemaakt. Maar wou deze dan vorige week bestellen maar mijn account wil niet inloggen. De herstel link geprobeerd. Maar er komt geen herstel mail aan. Dit zonet opnieuw geprobeerd. Terug nergens de mail die aankomt. Ook niet in spam.
Carclean via IG gecontacteerd maar tot op heden geen antwoord. Kan iemand mij helpen met inloggen want ik ga geen 2e e-mail adres aanmaken om opnieuw te kunnen bestellen.
 
Goedenavond.

6w ongeveer geleden besteld, toen kreeg ik reeds geen verzendmail van mijn bestelling maar verder zonder probleem aangekomen. Hierna heb ik een 2e verlanglijstje aangemaakt. Maar wou deze dan vorige week bestellen maar mijn account wil niet inloggen. De herstel link geprobeerd. Maar er komt geen herstel mail aan. Dit zonet opnieuw geprobeerd. Terug nergens de mail die aankomt. Ook niet in spam.
Carclean via IG gecontacteerd maar tot op heden geen antwoord. Kan iemand mij helpen met inloggen want ik ga geen 2e e-mail adres aanmaken om opnieuw te kunnen bestellen.
Ik denk dat Instagram niet echt een support kanaal is, beter via email of whatsapp
 
Ik heb het net nagekeken en de mails zijn succesvol aangebodenl:

Jun 15 18:21:51 mail postfix/qmgr[2593]: D35071C0495: from=<i******@carclean.com>, size=12206, nrcpt=1 (queue active)
Jun 15 18:21:51 mail amavis[8015]: (08015-03) Passed CLEAN {RelayedInternal}, ORIGINATING LOCAL [192.168.150.60]:47290 <i******@carclean.com> -> <g*****@hotmail.be>, Queue-ID: A2B6C1C00F4, Message-ID: <71a94cb86ed1f9b19d8815c19069def1@carclean.com>, mail_id: Ns_0be6TyJJh, Hits: -, size: 10917, queued_as: D35071C0495, dkim_new=dkim:carclean.com, 192 ms
Jun 15 18:21:51 mail postfix/amavis/smtp[13546]: A2B6C1C00F4: to=<g*****@hotmail.be>, relay=127.0.0.1[127.0.0.1]:10026, delay=1.3, delays=1/0.01/0.01/0.19, dsn=2.0.0, status=sent (250 2.0.0 from MTA(smtp:[127.0.0.1]:10025): 250 2.0.0 Ok: queued as D35071C0495)
Jun 15 18:21:52 mail postfix/smtp[13550]: D35071C0495: to=<g*****@hotmail.be>, relay=eur.olc.protection.outlook.com[52.101.73.25]:25, delay=0.73, delays=0.01/0.01/0.11/0.6, dsn=2.6.0, status=sent (250 2.6.0 <71a94cb86ed1f9b19d8815c19069def1@carclean.com> [InternalId=19808389174300, Hostname=PAXP251MB0549.EURP251.PROD.OUTLOOK.COM] 21594 bytes in 0.162, 130.039 KB/sec Queued mail for delivery -> 250 2.1.5)

Onze mails worden door Hotmail / Outlook / Microsoft dus voor jou ontvangen en geaccepteerd. Wat Hotmail er vervolgens mee doet, is voor ons lastig te zien.

Net ook nog even gecontroleerd of de configuratie goed staat bij ontvangers (in mijn geval even Gmail getest) en ook dat staat goed:

1750066553813.webp


Zijn er anderen hier met een hotmail-adres die problemen hebben met het ontvangen van emails vanuit onze shop?

Carclean via IG gecontacteerd maar tot op heden geen antwoord. Kan iemand mij helpen met inloggen want ik ga geen 2e e-mail adres aanmaken om opnieuw te kunnen bestellen.
Afgelopen dagen was het ook weekend. ;)

Edit: zojuist heb ik ook een wachtwoordreset getest met een Outlook.com mailadres en ook dat werkt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: GeBas en Gieljaam


Schrijf je reactie...