• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lowrider paintjob A-Z

AJs autobody zei:
Zal er eens naar zoeken ja, thanks! Zit hier net over de grens een enorme sloop zal binnenkort eens gaan scouten :)

Of een open air dak van een lupo / arosa. Die zijn volgens mij in ieder geval kleiner als van een polo.
 
Een update; de auto is geheel geschuurd met 400 grid zodat alles weer glad is en de hoogst liggende flakes ook niet meer uitsteken. De hoofd-patterns zijn nu gelegd, binnenkort meer





55otjq.jpg


214o7ef.jpg
 
We boeken weer resultaten, eindelijk weer een dag om aan de lowrider te werken, 90% van die tijd is besteed aan het plakken met tape, niet lang meer voor het polijsten en poetsen kan beginnen :D



wjgu80.jpg


r108b6.jpg


1427sx1.jpg


33enbj6.jpg
 
Dat gaat goed zo! Grappig ook die bumper om die auto :D, krijgt die zilveren StreetGasm nu geen spuitnevel of valt dat mee?
 
thanks iedereen, met nevel geen enkel probleem, de candy wordt met uitzonderlijk weinig druk erop gespoten. Ik gooi wel altijd water op de grond om de auto heen zodat er geen stof omhoog komt als de persluchtslang erover glijdt, zelfs daar lag geen nevel op.
 
Uit ervaring weet ik hoeveel werk het afplakken van de striping is, man man man... 8-())

Ik las dat je geschuurd hebt met p400, is dat niet wat grof, of komen er nog meer kleurlagen op voor de blanke lak?
 
Ziet er allemaal zeer goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Mooie ruime werkruimte heb je ook daar
 
Thanks, het schuren zou nog wel met P320 lukken als het moet, komen zoveel lagen candy en blanke lak overheen. Op dit moment is de auto zo getoond hoewel het nog niet af is, we zitten op zo`n 8 liter blanke lak al, waarbij 1.5/2 meer als genoeg zou zijn om de auto goed af te lakken bij een originele paintjob



fcqk1w.jpg
 
Geweldig, echt prachtig om zo iets te zien.
En wat een geweldig mooie kleuren!
Maare, zie ik daar op de laatste foto een emmer met een spons? ;)


Groeten en succes!?
 
YES!!!!!!!!! HULDE!!!!!!!! :cool:

Altijd weer hartverwarmend als een Honda op zo'n spectaculaire wijze weer een nieuw leven krijgt! :party:

Misschien straks nog een raamband met 'Honda Tuning Team' erop? (hint hint) :-"

Anyway... keep up the good work!!! :)^
 
Hybrid zei:
YES!!!!!!!!! HULDE!!!!!!!! :cool:

Altijd weer hartverwarmend als een Honda op zo'n spectaculaire wijze weer een nieuw leven krijgt! :party:

Misschien straks nog een raamband met 'Honda Tuning Team' erop? (hint hint) :-"

Anyway... keep up the good work!!! :)^



Nope, geen banners of stickers op een lowrider. Op dit moment sta ik in dubio of ik het polijst en zo laat of m helemaal opnieuw doe. Ik vind de flakes veelste verfijnd en mag het nog wel wat wilder qua patterns, binnenkort een update in ieder geval
 
Zeg je "Candy" zeg je automatisch House of Kolor :D

Echt bizar mooi werk wat je levert! Nog ruimte/tijd over voor een paintjob aan de mijne? Vind met name het meerlaags blanke lak prinicipe helemaal te gek, wat een ultieme glans zeg!