• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

luchtje van iron-x

Draag gewoon handschoenen zoals eerder gezegd!
Ben zelf voor bepaalde stoffen nogal erg gevoelig (meer oplosmiddelen) maar heb zelf totaal geen last ondervonden van de producten..
Je wast toch hopenlijk ook gewoon je handen of stapt in de douche na een dagje detailen neem ik aan?

Die Auto Finesse voor rubbers/kunststof buiten is minstens zo goor vind ik, dan liever eerst strontlucht en daarna kersen dan smerige oplosmiddelen te ruiken ;)
Het doet allemaal prima z'n werk moet ik zeggen haha!
 
@ Tiemen,denk dat je waarschijnlijk een gevoelig huidje hebt.

Ik gebruik nooit handschoenen met wassen of reinigen.
Ik heb zo vaak Iron-x over mijn handen gehad en Apc onverdund.
Dus denk dat je last hebt van een gevoelig huidje.
 
jerry306;322008 zei:
@ Tiemen,denk dat je waarschijnlijk een gevoelig huidje hebt.
Klopt helemaal!
Mijn huid kan ook niet tegen parfum, vandaar ook die lekkere (not) reukloze shampoo en deo ;)

Het spul werkt fantastisch, dat is het belangrijkste, maar waarschuwen kan nooit geen kwaad.
Er zullen vast meerdere mensen zijn met een gevoelige huid..
 
Neem je voorzorgsmaatregelen voor je begint is mijn tip, minimaliseer altijd het huidcontact met echt "agressieve" strippers enz.
Wassen/polijsten zelf verder geen problemen met de produkten moet ik zeggen.

Overigens gebruik ik zelf ook parfum & parabeen-vrije toiletartikelen naast wat gewone, heb 7 jaar lang ellende/huidproblemen gehad met nog meer stress daardoor..weet waar je het over hebt helaas! (Bijna toch geheel genezen/eroverheen gekomen, zulke dingen kunnen komen en gaan en je weet waar je grenzen liggen en kan ook weer een hoop hebben)
Spullen van CC voor de auto zijn soms voordeliger hoor! ;)