• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Luchtverfrisser

paullions

Detailing rookie
21 nov 2014
9
2
Onlangs heb ik een nieuwe tweedehands ;) auto gekocht en ben ik langs Carclean gegaan om me voorzichtig eens bezig te gaan houden met meer dan 'enkel een spons en emmertje' de auto te wassen. Zodoende een wax, mf doeken, foamer voor hd + vloeistof, wash mitt etc gekocht. Nu viel het me op dat er een verschil kwa geur met de auto was tijdens de proefrit (nog onder de dennenaalden) en de aflevering. Hij rook als 'nieuw'. Ongetwijfeld heeft de poetser een middeltje erin gespoten om dit voor elkaar te krijgen of komt de geur af van een product waarmee hij gepoetst heeft. Ik ben opzoek naar zo'n middel voor die geur. Nu weet ik dat je van Poorboy bijvoorbeel luchtverfrisser Vanilla kan kopen maar die heeft de smaak van Vanilla. Ik en opzoek naar een geur die 'als nieuwe auto' ruikt. Ik ben benieuwd! Wellicht kan ik een koopje meescoren de komende dagen als ik de nieuwsbrief mag geloven.
 
Een 'als nieuwe auto' geur heb ik niet zomaar, maar ik ben meer dan uiterst tevreden over Chemical Guys Stripper's Scent. Als geurhanger kun je wel eens zo'n hanger van Auto Finesse proberen, die ruiken ook allemaal erg lekker!
 
ik heb van chemical guys de new car smel das idd een beetje nieuwgeur.
ik denk dat ze er tapijt en lijmstof geurtjes in doen want dat is namelijk wat je ruikt in een nieuwe auto.
 
Mmm, ik moet mijn google skills verbeteren. Er blijkt al een topic op dit forum over zijn geweest. Een persoon was niet positief over CG new gar, een ander wel over een ledere geurhanger. Tnx voor de hulp!
 
De reviews in de webshop zijn niet zo positief over de PB geurtjes.
Hebben jullie hier betere ervaringen mee ?

De hangertjes van AF zijn inderdaad lekker.
 
Ik heb de "New Car Smell" van Chemical Guys. Helaas is die niet meer via CarClean te verkrijgen. Hij ruikt goed, alleen het effect is relatief kort ( +- een week).