• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lupo van mama... update: rare vegen, wat is dat ?

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.703
173
45
Doetinchem
Donderdag en gisteren bezig geweest met de Luup van mama...

Voor het wassen
P1030025-border.webp

P1030026-border.webp

De banden en wieldoppen zijn gereinigd met APC en geborsteld
P1030028-border.webp

P1030029-border.webp

Luup is gewassen met PB Slick en Suds en vervolgens geclayed met Dodo Basics of Bling clay icm Dodo Born Slippy, ontzettend veel marring

P1030030-border.webp

Na een aantal combi's te hebben getest, uitgekomen op SSR2.5 op een witte Monelle en als laatste polijstproces SSR1 op een groene Monello. De motorkap en de kofferklep zijn nog voorbehandeld met SSR3 op een oranje Monello..

Deze foto laaat goed het vershil zien..
P1030037-border.webp

De lak is gevoed met Blackhole van PB op een zwarte LC, na dit afgenomen te hebben was het tijd voor de kers op de taart: Wolfgang DGPS 3.0 :cool

Kunststof en rubbers zijn allen ontvet met Meguiars Super Degreaser en nadien voorzien van PB Trim Restorer, de ramen zijn behandeld met Carlack glasverzegeling en de banden voorzien van Meguiars Endurance Tire gel

Tot slot nog wat afters 8-)
P1030038-border.webp

P1030066-border.webp

P1030069-border.webp

P1030075-border.webp

P1030079-border.webp

P1030085-border.webp

P1030073-border.webp

Tot slot een reflectie shotje..
P1030072-border.webp

Die is flink opgeknapt! :-)^
Is dat marring van het kleien? 8-o Dit heb ik persoonlijk nog nooit gezien/meegemaakt, er moet haast iets misgelopen zijn....?:-/

@ Virus, dat klopt, is inderdaad marring. Wellicht ligt het aan de clay (Dodo basics) maar iets verkeerd gedaan heb ik zeker niet

weer een mooi resultaat!!

de marring die ik bij mijn auto had van de poorboys klei was vele male fijner van structuur!

Die ziet er weer top uit!

Er zit onzettend veel verschil in hardheid van de lakken die ze op de lupo's hebben gebruikt
lijkt ook wel of er verschil in hardheid en kleur is.