• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

m16 gesmolten?

turbulence

Detailing rookie
18 mei 2008
248
0
donderdag klusje gehad, hele dag bezig geweest met detailen, aan einde van de avond bekaf naar huis gegaan, en toen thuis nooit meer aan de poetsspullen gedacht die in de kofferbak stonden....

pas vanmiddag toen ik aan het opruimen was schrok ik in 1 keer wakker dat de spullen nog in de kofferbak stonden, naar de auto gevlogen en alles stond lekker in de hitte nog in de kofferbak te koken....

nu was de m16 echt 1 zachte brij geworden, net een papje, dus mijn vraag is, kan ik hem afschrijven of valt het mee???

heb hem direct opgeborgen in de opbergkast, koel en donker, zag net dat het al weer aardig dik geworden was, maar kan het kwaad?? en hoe zit het met andere producten ( stond nog fles m83, m80, LT, 2 claybars en wat kleine detailproducten in)
 
Volgens mij kan het niet echt heel veel kwaad. Vrieskou daarentegen wel, mochten produkten bevroren zijn geweest, dan is het over en uit ermee.

Patrick
 
Meguiar's komt uit Californië, warmte zal tot op zekere hoogte geen probleem zijn. Maar kou daarentegen wel!
 
Ik las dat iemand zijn blik M16 in de koelkast bewaard of een uur vóór gebruik in de koelkast zet... :-"

Hoe zou het smaken, een boterham met M16?

:D

Patrick
 
nicknameless zei:
Ik las dat iemand zijn blik M16 in de koelkast bewaard of een uur vóór gebruik in de koelkast zet... :-"

Hoe zou het smaken, een boterham met M16?

:D

Patrick
Dit wordt blijkbaar met waxen gedaan vooral de duurdere..
Om de houdbaarheid te verlengen ,maar weet niet of dit klopt:weetniet