• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

m16 of de dodo light fantastic soft wax

m21

Detailing addict
29 mei 2008
33
55
Kan niet goed kiezen tussen m16 of dodo light fantastic soft wax:confused:
Welke zal duurzamer zijn en welke zal de mooiste beading geven op een zilver kleurige auto
De auto is behandeld eerst met de blauwe klei en de m80 en daarna met de m21 van meq.
als er iemand nog een andere suggesties heeft hoor ik dat ook graag

Alvast bedankt
 
Ik zou gaan voor NXT 2.0 of Natty's white. NXT als je voor duurzaamheid wilt gaan en Natty's voor extra glans.
 
ik zou voor de M16 gaan:party: in combo met de M21 is dit een super duo, zie mijn post over de corvette

de glans is echt werkelijk WOW:cool: en de duurzaamheid8d


succes met je keuze;)
 
goku3 zei:
ik zou voor de M16 gaan:party: in combo met de M21 is dit een super duo, zie mijn post over de corvette

de glans is echt werkelijk WOW:cool: en de duurzaamheid8d


succes met je keuze;)

dat is zeker een mooie diepe glans goku3
heb hier in dit voor ook mooie beadding foto 's gezien met deze combinatie van m21 en m16
 
Dibbuz zei:
Ik zou gaan voor NXT 2.0 of Natty's white. NXT als je voor duurzaamheid wilt gaan en Natty's voor extra glans.


is de nxt 2.0 een duidelijk verschil met de vorige nxt dibbuz
en wat versta jij onder duurzaamheid,hoelang blijft deze zitten over de m21 heen dan ?
 
Ik gebruik ook M21 en M16. Een koningskoppel wat mij betreft.
Ik heb ook de Pete's 53, maar de standtijd van die is minder dan M16.

Tenminste, dat is mijn ervaring.

Patrick
 
De NXT 2 is meer waterafstotend dan 1 en zou langer moeten blijven zitten en aangezien er ook een M21 2.0 zou de NXt2 langer moeten zitten dan M21 1.0.
Ik heb zelf de pasta 2.0. Kan verder geen duurzaamheid geven omdat ik nog nooit gewacht tot het volledig weg was. ;)
M16 is ook erg goed alleen NIET te dik aanbrengen!
 
Dibbuz zei:
De NXT 2 is meer waterafstotend dan 1 en zou langer moeten blijven zitten en aangezien er ook een M21 2.0 zou de NXt2 langer moeten zitten dan M21 1.0.
Ik heb zelf de pasta 2.0. Kan verder geen duurzaamheid geven omdat ik nog nooit gewacht tot het volledig weg was. ;)
M16 is ook erg goed alleen NIET te dik aanbrengen!

oke bedankt dibbuz voor je snelle reactie,ik zie deze alleen nog niet bij tim op de site staan:(
zou je ook voor deze wax gaan als je hem gaat vergelijken met die van dodo light fantastic soft wax
deze lijkt mij, als ik het zo leest op de site van tim ook erg goed
 
NXT 2.0 staat nu online, maar met alle respect het is niet te vergelijken met een Dodo wax hoor.

Trouwens bijna niemand heeft Dodo hier nog getest :)

Dodo heeft ook een aardige beading hoor:

80.jpg


Maar de M16 zal duurzamer dan Dodo zijn, maar de Light Fantastic is een softwax en die geven van Dodo wel een uitzonderlijke glans hoor!

De Soft waxes van Dodo zijn glansrijker, maar de hardwaxes zijn duurzamer.
 
hahahaha M16 fanaat ikke:d echt wel,


maar zal eerlijk zeggen dat ik ook Dodo in m'n bezit heb...de Hard Candy en Lime Prime.

ruikt lekker, easy on en Off, lekkere glans. Maar toch blijf ik terug vallen op de M168d


tja kan d'r ook niets aan doen:D
 
Das waar Tim...ok ok doe maar in m'n mandje;) hahahaha goh mag in juli wel met de Jeep langs komen, in m'n firebird past alles strakkies niet hahahaha

moet toch Dennis wel een beetje bijhouden he:D
 
bedankt voor alle reacties
pfffffff maar jullie maken het ook niet erg makkelijk hoor je zou bijna al waxen over elkaar heen smeren,zover als dit kan
dus toch maar m16 en daarna de dodo;)
 
Tim zei:
NXT 2.0 staat nu online, maar met alle respect het is niet te vergelijken met een Dodo wax hoor.

Trouwens bijna niemand heeft Dodo hier nog getest :)

Dodo heeft ook een aardige beading hoor:

80.jpg


Maar de M16 zal duurzamer dan Dodo zijn, maar de Light Fantastic is een softwax en die geven van Dodo wel een uitzonderlijke glans hoor!

De Soft waxes van Dodo zijn glansrijker, maar de hardwaxes zijn duurzamer.

tim als je wilt moet je ff je site nakijken want als je op de nxt 2.0 klikt zowel de pasta als de vloeibare krijg je een fout melding(kan de pagina niet vinden)