• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinaal poetsen

@johnwoo - Huh? Je maakt de pads tussendoor toch wel schoon? Of heb je veel schone pads liggen? :p

Haha, tuurlijk maak je ze tussentijds schoon, doe ik met de pad cleaning tool.
gebruik overigens ook s&w Voor wat meer lube. Niet teveel en niet te vaak er zit vaak al genoeg op de pad naar mijn idee.

Ging mij meer om een pad tussendoor te wassen, ik heb geen pad washer bijv. Dus echt droog krijg ik de pads niet. Het gevoel heerst dat door de natte pad (van water) het resultaat minder is. Maar ja gevoel hè.... :)
 
  • Leuk
Reactions: Wiebezwartecorsa
Ik haak even in. Dus je kan pads dus in principe gewoon schoonmaken met water (en een beetje Dreft) en dan goed uitspoelen, uitknijpen/uitdrukken en dan even op de machine laten draaien. En dan weer verder met polijsten met een extra pufje Spray&Wipe? Of moeten ze daarna nog wat langer drogen voordat je ze weer kan gebruiken?
 
Ik haak even in. Dus je kan pads dus in principe gewoon schoonmaken met water (en een beetje Dreft) en dan goed uitspoelen, uitknijpen/uitdrukken en dan even op de machine laten draaien. En dan weer verder met polijsten met een extra pufje Spray&Wipe? Of moeten ze daarna nog wat langer drogen voordat je ze weer kan gebruiken?
Zo doe ik het ook, geen fancy padcleaner nodig.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Nee, die padcleaners lijken me wel superhandig, alleen die uitgave is voor mij net wat tè. Ik liet ze altijd eerst weer helemaal drogen... Dus alleen paneel per paneel bezig.. :oops: