• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinaal Poetsen

Daniel092

Detailing addict
19 sep 2011
78
55
Hallo Forumleden,

Ik ben onlangs maar eens gaan nadenken om te beginnen met machinaal poetsen. Voor mijn gevoel geeft dat een veel beter resultaat dan met bijvoorbeeld de hand.

Nu heb ik nog niet echt veel ervaring met machinaal poetsen en zou graag van jullie willen weten wat een leuk starters pakket is. ( met eventuele kosten etc )

Mijn doel is voornamelijk de glans in me auto terug te krijgen en de swirls en kleine ondiepe krasjes te verwijderen.

Welke machine en welke producten raden jullie mij aan ?

Groetjes
Daniel

Welk merk auto wil je er mee gaan doen ?
De ene lak is de andere niet en vooral voor het verwijderen van swirls is bovenstaande wel van belang om te weten.

Op de meeste auto's kan je zat met een DAP500 uit de voeten, heb je een VAG of BMW dan zou ik eerder naar een DAP900 gaan kijken.
Zelf zou ik eerder naar de polijstmiddelen van Monello gaan dan naar PB's.

Wooow jullie zijn er wel heel snel bij met de antwoorden haha.

Het gaat bij mij om een Toyota Corolla E10 uit ''94 Kleur: Bordeaux rood (voor de kenner : Kleur 3K4)

@ Daniel : bovenstaand aanbod zou ik met 2 handen aanpakken !
Patrick is zeker de persoon die jou op de goede weg kan helpen en de persoon bij uitstek voor een machinale mini workshop.

Juffer1 zei:
@ Daniel : bovenstaand aanbod zou ik met 2 handen aanpakken !
Patrick is zeker de persoon die jou op de goede weg kan helpen en de persoon bij uitstek voor een machinale mini workshop.

Haha dat ga ik ook zeker doen. :)