• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mafke stelt zich voor...

Mafke

Detailing rookie
7 mei 2012
4
0
Hallo iedereen

Ben Raf Moors en heb een vw t4 en een porsche 924.

En ik kom dus uit België.

Kwam hier terecht naar aanleiding van een topic over droogijsstralen.

welkom!

Je gaf aan in het topic over droogijs stralen dat je zo'n apparaat hebt? Kun je foto's posten en je ervaring met ons delen?

Groeten!

Welkom hier!

Ben wel benieuwd naar je bevindingen met dat droogijs gebeuren.
Zal zelf altijd lekker met 2Emmers blijven wassen :love

Wittereus zei:
welkom!

Je gaf aan in het topic over droogijs stralen dat je zo'n apparaat hebt? Kun je foto's posten en je ervaring met ons delen?

Groeten!

Foto's heb ik niet echt. Ben (nog) niet professioneel bezig met het reinigen van auto's.
Heb natuurlijk wel eens op mijn eigen voertuigen geprobeerd en dat gaat goed.
Dit apparaat is echt ontwikkeld om voertuigen te reinigen.
Het toestel is minder krachtig dan toestellen die gebruikt worden in de industrie. Als je deze toestellen gebruikt op je auto, dan heb je toch wel kans op beschadiging. Onder de motorkap zitten zo veel verschillende materialen, dat het moeilijk is om de juiste instelling te kiezen.
De polarjet is ideaal voor de dingen die ze op hun site laten zien.
Je kan echter niet je hele auto detailen enkel met dit apparaat, maar dat wordt dus ook niet beweerd.
Het is handig om vuil te verwijderen op moeilijk bereikbare plaatsen of op moeilijke ondergronden (door hun specifieke vorm bvb.)

Als je nog vragen hebt, laat maar komen.

Mafke