• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mag een spiksplinter nieuwe auto dit soort imperfecties hebben?

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ons wagenpark begint behoorlijk uit te breiden op mijn werk. We rijden Opel en tegenwoordig ook Suzukki

Nu is mij de vorige keer al opgevallen dat er wat krasjes in de auto zaten bij aflevering. Ik heb onze wagenpark beheerder hier op attent gemaakt en die heeft dit weer bij de dealer neergelegd. De dealer gaf aan dat ze de volgende keer er beter op zouden letten.

Nu kwam er gisteren weer een auto (3 weken nadat de vorige auto kwam) en heb ik de wagenparkbeheerder foto's met flits laten maken

IMG_0950.webp

IMG_0942.webp

IMG_0943.webp

Wat vinden jullie hiervan?

Het lijkt of het door de bestickeraar is gekomen, maar ik kon gisteren door de bewolking geen goede plek meer vinden op het dak om een foto te maken waar geen stickers zaten. Op de achterklep van de auto zie je allemaal fijne krasjes.
Heeft de Alto zulke zachte lak?

Zachte lak? Kan. Maar denk eerder dat het met de behandeling van de dealer en het stickerbedrijf te maken heeft. Het zijn bedrijfsauto's dus er wordt niet supervoorzichtig mee omgegaan.
Denk je nu echt dat een nieuwe auto zo vertroetled wordt zoals wij dat doen? Die auto komt binnen bij de dealer, wordt door de krasstraat gehaald en klaar. Het stickerbedrijf doet dat ook nog even als je geluk hebt, of ze maken alleen het oppervlak schoon waar de stickers moeten komen.

Antwoord op je vraag: Mag het? Naar mijn idee niet, maar wij kijken anders naar auto's dan de gemiddelde persoon, 99% van de mensen zal het niet eens zien. Kan het? Ja! =-o Gebeurt dagelijks.

Sluit me volledig aan bij Adrie...
Hardheid van de lak kun je niet weten, maar ik vind het persoonlijk niet erg netjes dat deze wagen zo afgeleverd wordt....

Een collega van mij kwam laatst met de o zo toepasbare stelling;
"Wijt niet aan kwaadaardigheid wat met volkomen onbenul kan worden verklaard"

Eerst uitleggen, eisen stellen en ze daar aan houden.
Wij weten dat het zonde is als een Bugatti door de wasstraat gaat .... :-"

Hans

99.9/100 zien en laat steen weten het niet eens wat er allemaal 'mis' is met een nieuwe auto.
JIj bent lid per 16/3 .... op 15-3 wist je bij wijze van niet eens dat je een auto kon kleien etc .... je snapt me wel.
Pak een willekeurig automerkforum, moet je eens gaan lezen wat men daar tegenkomt als er een nieuw model op de markt is ..... zijn deze krasjes heilig bij !

beste,

sluit mezelf helemaal bij MK-us aan.

mij nieuwe fiat 500 werd ook met swirls geleverd. (was net voor de aflevering nog even goed gewassen).

99,9% van de mensen ziet dit dan nog niet eens!
dan erbij, als je naar de dealer gaat zullen zij de auto wel even oplappen met een product vol fillers!

(en laten we eerlijk zijn, diegene die de auto dalijk gaat rijden jast hem ook 2x per maand lekker door de wassstraat want het is maar een auto van de "zaak")

groetjes!

enige oplossing is laten leveren zonder dat ze hebben gewassen. wat hierboven aangegeven wordt sluit ik me helemaal bij aan.

De vorige keer is gebeloofd hier beter naar te kijken, maar dat hebben ze dus niet gedaan. Gewoon niet door de wasstraat doen als ze hem afleveren.