• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mag ik deze doeken gebruiken??

Robert_16

Detailing addict
8 mrt 2010
309
70
47
Omgeving Rotterdam
Allen,

Ik vermoed dat ik het antwoord al weet, maar wellicht mogen onderstaande doeken toch gebruikt worden?!!??

4426810432_9d5c12330c.webp

Indien het zwaar verboden is, heb ook pads van Meguiars (paars) voor vloeibare NXT en een badstof pad van CC..
4426810242_76b1c92d45.webp

Groeten,

Robert

Ik zie de foto niet dus weet niet waar je het over hebt... :weetniet
Maar je hebt het over doeken en vervolgens over pads? Wat wil je er mee doen?

hoho, jij was wel heeeeeel snel met reageren. Ik was aan het klooien met picasa, maar lukte niet. Dus wederom naar Flickr overgestapt..

Als het goed is moet je nu foto`s zien!?

Robert

Die witte doeken ken ik, ooit een erfstuk van mijn schoonvader. Nou, ik heb ze laatst weggegeven aan de buuf.
Ik gebruik ze niet voor míjn auto.

naar mijn mening heeft elk materiaal zijn eigen sterke en zwakke kanten.
Die bepalen de gebruiksdoelen van zo'n materiaal.
Dit soort doeken is vrij stevig en bevat harde vezels, daardoor zijn ze niet geschikt voor gebruik op lak.

Chroom daarentegen kan veelal wel wat hebben. Sommige middelen als Never Dull zijn gebaseerd op poetswatten.
Ik zie ook geen bezwaar om de doeken te gebruiken aan de binnenkant van de wielkasten of om de wielophanging schoon te maken.

Hans

+1, alles is mogelijk als maar op de juiste wijze en juiste plek wordt gebruikt en RedCat snapt het in mijn ogen

Alles mag als het maar leuk is:lol

Ze zijn volgens mij van katoen, hè. Dan kun je ze misschien gebruiken om Poorboys Trim Restore mee aan te brengen. Op kunstof (ook op chroom trouwens, wat iemand al opmerkte) kan het niet zoveel kwaad.

Nou, de antwoorden liegen er niet om! :-"

Ik ga de doeken (van de baas) alsnog gebruiken voor de randen bij de deuren, dressing voor de banden en de zwarte kunststof delen voor zover ik ze nog heb...

In ieder geval dank voor de reacties!

Groeten,

Robert