• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maguiars NXT 2.0 en dan?

hubster

Detailing trainee
8 aug 2011
9
32
Hallo,

Ben nieuw hier en heb me net voorgesteld.
Ik heb mijn zwarte Volvo V70 kort na aanschaf door een bevriende poetser laten detailen.
Nu, enkele maanden later en een paar duizend kilometer heen en terug naar Spanje heb ik de auto weer verwend met Maguiars 1,2 en NXT 2.0.
Ik lees hier over "toppen" met een wax voor een nog betere glans. Wat raden jullie aan?

Misschien is Poorboys Natty's Paste Wax wat voor je? Gebruik ik ook altijd na sealant en is een hele fijne wax.

+1
Natty's gaat goed over NXT: heb een keer een 50/50 gedaan op een zwarte Focus..glans duidelijk meer en een donkerdere lak.

Ook een goede prijs-kwaliteitsverhouding, die Natty's.

Is er nog verschil in glans tussen paste en liquid van Natty's blue?

Heeft er iemand ervaring met Mothers Wax Reflections Advanced Top Coat op zwarte lak?

hubster zei:
Is er nog verschil in glans tussen paste en liquid van Natty's blue?

Heeft er iemand ervaring met Mothers Wax Reflections Advanced Top Coat op zwarte lak?

Nee er is geen verschil maar ik vind persoonlijk de paste makkelijker. Je brengt niet in een keer te veel aan.
Ik doe altijd een paar keer een veeg en daarna hoef je alleen naar te deppen.

Ik heb geen ervaring met de wax/sealent die je opnoemt.

:roll Ja M16 is echt de topper in gebruiksgemak.

Natty's werkt wel even een stukje makkelijker.

Natuurlijk heeft M16 fans en terecht, maar zeker niet omdat het zo makkelijk zou werken. Je vergelijking is dus ook erg typisch. Juist omdat Natty's wel bekend staan om het heel makkelijke gebruik.