• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NXT 2.0 wax toppen of niet?

smeerpoets

Detailing rookie
1 dec 2011
12
0
Ik heb mijn lichtgroene Volvo V50 in de Meg NXT 2.0 wax staan. Als ik het goed heb begrepen is dit een soort van sealant. Is het mogelijk en raadzaam om over deze laag heen nog een laagje "echte" wax te zetten? Ik heb zojuist weer een fijnpakketje binnen van carclean met hierin de Dodo Juice - Supernatural 2.0 Kan ik deze over de NXT heen smeren,of is het beter om opnieuw alles op te zetten?
 
Hmm, je kunt over de NXT (sealant) best een pure wax zetten, maar dan zit ik eerder te denken aan een Natty's ofzo.
Als je de Supernatural wilt gebruiken, zou ik eerder gaan voor *alleen* die SN.
Wel in twee laagjes.
 
+1

ben het eens met Soepergrover. In beide gevallen zal het de duurzaamheid van je beschermlaag verlengen, dus het is zeker aan te raden.
 
Wel eerst heel goed met een cleaner eroverheen als je zou besluiten om alleen de Supernatural 2.0 te gebruiken ion plaats van de nu bestaande NXT-laag te toppen!
 
Ik heb het vorig jaar eens uit nieuwsgierigheid geprobeerd en was aangenaam verrast met het eind resultaat. Qua stand tijd moet je er echter niet teveel van verwachten, want de stand tijd van de nxt is niet je van het, dus ook niet als je deze aftopt met sn. De stand tijd van de sn op een goed voorbereide kale lak, kennen we immers allemaal.
 
SpeeDJ zei:
Wel eerst heel goed met een cleaner eroverheen als je zou besluiten om alleen de Supernatural 2.0 te gebruiken ion plaats van de nu bestaande NXT-laag te toppen!


Welke cleanert zou je gebruiken?

Thanks, Rob