• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marcel stelt zich voor

Marcel E46

Detailing rookie
2 feb 2009
60
0
Hallo allemaal!

Mijn naam is Marcel! (39jr)
Omdat ik dit forum al een tijdje volg wil ik mezelf even voorstellen.
Samen met mijn vriendin heb ik 2 auto's die ik onderhoud met Meguiar's!
De ene auto is een BMW 316i E46 Black Saffier uit 2004!
En de andere is een VW Polo SDI Zilvergrijs uit 1999 (model 2000)

Ongeveer anderhalf jaar geleden ontdekte ik Meguiar's en ben ik fan van dit merk geworden!
In rap tempo heb ik mezelf een leuke verzameling kado gedaan, en was/poets ik onze auto's elke week... Vooral de BMW is vaak aan de beurt, en nog steeds verbaas ik mezelf over de prachtige resulten die een simpele wasbeurt met Gold Class Shampoo geven op de zwarte lak!

Hieronder een paar foto's!
Groet Marcel.

BMW met 5 stappenplan NXT wax afgetopt met Gold Class wax
forum001.jpg


forum002-1.jpg


Wieldoppen vervangen door lichtmetaal
forum003.jpg


Verzameling (inmiddels alweer wat uitgebreid :grinning: )
forum004.jpg
 
Welkom hier op het forum en inderdaad een leuke verzameling die je daar al hebt! Die velgen staan de beamer trouwens erg goed!
 
maja158 zei:
BMW ziet er schitterend uit:)^
Alles met de hand Marcel?

Ja, ik poets met het handje!
Ik heb wel interesse in een machine, maar ben daar toch een beetje angstig voor!
En met de hand bereik je ook een mooie glans, enkel swirls zijn wel lastig te verwijderen...
 
Peter A3 TDI zei:
Mooie verzameling.. en ja zal hier zien dat er naast meguiars nog heel veel meer erg goede merken zijn!

Jaaa, nog meer merken!!
Ik zag al waxen die je met je blote handen kan verwerken... (in prachtige houten potten)
Hahaha, mischien zie ik de buren dan echt een keer door de ramen kieperen, als ik de BMW aan het masseren ben!
:D
 
vergeet je dan geen plaatjes te schieten? We willen wel meegenieten dan :D
 
Heb je ook een foto van de auto in zijn geheel met de nieuwe velgjes er onder? Lijken mij ook super staan.

Een E46 wordt ongetwijfeld mijn volgende auto, alleen dan een 320i Exec die zwaar in de opties zit.
 
He-le gave bak. Vindt je de 316i niet ondergemotoriseerd? En wat verbruikt zoiets nou? En maandelijke kosten en onderhoud? Wat kost dat ongeveer?

Zo'n auto maakt een boel kriebels in me los ;)
 
Schitterend resultaat, en dat met het handje! :)^

Ben benieuwd wat we gaan zien als je ook voor de DAP-bijl bent gegaan ;)

Welkom!
 
markprinsen zei:
He-le gave bak. Vindt je de 316i niet ondergemotoriseerd? En wat verbruikt zoiets nou? En maandelijke kosten en onderhoud? Wat kost dat ongeveer?

Zo'n auto maakt een boel kriebels in me los ;)


Ondergemotoriseerd.... Tja beetje wel natuurlijk!
Maar mijn vriendin had 2 eisen toen we de auto kochten nl, niet ouder dan 2 jaar en minder dan 50.000km gelopen!
Met die eisen zijn voor mijn portomonee geen dikke zes cillinders betaalbaar!
Vandaar de 316...
In mijn vrijgezelle tijd heb ik ook een 325i en een 320i coupe gehad... Ja dat waren super auto's!
Maar nu met vrouw en kind ben ik ook tevreden met een 316...


Kosten vallen mee hoor, we hebben er nu zo'n 60.000km meegereden in ongeveer 2 jaar!
We hebben 1 garage rekening van 1200 euro gehad voor een grote beurt + voorste draagarm.

Benzine is ongeveer 1:12
En dan rijden we stevig door! (140 op de snelweg)
 
Ja, die zag ik ook!!! Beter shop ik die ff weg! Dat kan natuurlijk helemaal niet meer zo'n krasding!

Haha, scherp hoor!