• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marcie Marc en zijn nieuwe BMW (zie verderop in Topic)

Marcie Marc

Detailing rookie
27 sep 2009
100
0
Hallo allemaal,

Zit al wel een tijdje "mee te lezen" op dit forum, en heb me nu maar eens aangemeld.
Ik ben 30 jaar oud samenwonend met Debbie en al van kinds af helemaal gek van auto's (alles wat een motortje heeft) :cool

Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald, werkelijk een beauty al is dat natuurlijk persoonlijke smaak!
Ondanks dat ik altijd al zuinig op mijn auto's ben geweest en vaak aan het poetsen nog niet eerder "proffesioneel gedatailed" ben dus nog een groentje en hoop door hier veel te lezen meer te leren over hoe een lak, interieur etc te behandelen.

Had van de week bij Carclean.com al wel de nodige middeltjes aangeschaft en ondanks dat mijn nieuwe BMW er gisteren bij aflevering al gelikt uitzag toch vanochtend een laagje collonite Marque d'Elegance #915 aangebracht! :-)^

Zie hier wat foto's van de BMW

2u6meev.webp

1zqzqtc.webp

28koy7l.webp

15dqg47.webp

rmkb6h.webp

2czyjdl.webp

who9ba.webp

29wvj1x.webp

Welkom hier. Nette BMW. Blijft mooi, dat coupe model. De 915 is een geweldige wax,.(heb em zelf ook ;-) ). Alleen soms een beetje eigenaardig bij aanbrengen. Vooral dun aanbrengen en niet te lang laten curen.!

Sportline zei:
Welkom .. echt een hele mooie BMW in een super kleur, deze kleur zie je niet zo vaak volgens mij.

Dank je! Je hebt gelijk dit is een zeer aparte kleur (individual) en heb hem zelf ook nog bijna nergens anders gezien. (heb 1 zelfde soort BMW te koop zien staan in Duitsland)

Kleur is Messing metallic "sonderwunsch" en moeilijk te beschrijven, maar verandert van kleur afhankelijk van de lichtval....:)
In het felle zonlicht wordt ie heel licht van kleur en lijkt het er wel een vleugje grijs door te zitten en nog het best te omschrijven als olijfachtige kleur, en als ie in de schaduw/donker staat dan wordt het meer messing/goudachtig en meer een soort groenachtige tint er doorheen.

Snitser zei:
Welkom hier. Nette BMW. Blijft mooi, dat coupe model. De 915 is een geweldige wax,.(heb em zelf ook ;-) ). Alleen soms een beetje eigenaardig bij aanbrengen. Vooral dun aanbrengen en niet te lang laten curen.!

Dank je! Ik zal te tip meenemen! ging vanochtend best goed met aanbrengen

Allereerst welkom! En wat een prachtige auto! :cool Absoluut niets meer aan veranderen, dan blijft hij sportief chique. Ieder zijn keuze, maar in dit geval denk ik dat iedere wijziging afbreuk doet aan de uitstraling van de auto. Veel detailing plezier!

DKBM zei:
Allereerst welkom! En wat een prachtige auto! :cool Absoluut niets meer aan veranderen, dan blijft hij sportief chique. Ieder zijn keuze, maar in dit geval denk ik dat iedere wijziging afbreuk doet aan de uitstraling van de auto. Veel detailing plezier!

Dank je! En wees maar niet bang, zal hem niet "verkrachten"

Ik heb een nieuwe BMW gekocht! En wil deze graag met jullie delen.

Wellicht hebben sommige van jullie het "verhaal" meegekregen dat mijn vorige BMW 325Ci een behoorlijke schade heeft opgelopen 1 1/2 jaar geleden.
Ik heb destijds besloten om afscheid van deze auto te nemen, aangezien hij in mijn ogen (na schadeherstel) nooit meer 100% in dezelfde onberispelijke staat zou terugkeren.
Ondanks dat het me destijds veel "pijn" heeft gedaan (kan er overigens nog steeds van balen), denk ik nog steeds de juiste beslissing.

Genoeg geleuterd over het verleden: na 1 1/2 jaar centjes sparen en in een Suzuki Alto voortbewegen (niks mis mee) heb ik inmiddels een gloednieuwe BMW 318I Corporate Lease M Line gekocht.
Ben er waanzinnig blij mee! :) :) :) Alle opties die ik graag op een dergelijke auto wilde hebben zitten erop.
Zoals:

- M Voorbumper
- M Achterbumper
- M zijskirts
- M instaplijsten
- M stuurwiel
- M schakelpook
- Professional navigatie
- Bi Xenon
- Zwart dakhemel
- Sportstoelen (Alcantara icm stoffen bekleding)
- etc. etc.

Tijd voor een paar piccie's (met tel. gemaakt)

1z4ig7o.webp

i51y8l.webp

muebdy.webp

apifs4.webp

2r53iao.webp

35kpfkz.webp

Ik heb dus eindelijk voor mij zelf weer serieus iets om te detailen.....:-b