• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marcie Marc en zijn nieuwe BMW (zie verderop in Topic)

Zo, dat is een knappe wagen zeg! Hele mooie wielen trouwens. Heel veel rij (dat zal geen probleem zijn want: BMW) en detail plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.

Zeer mooi model Marcie Marc, maar dat vraagt wel om meer foto's hoor en dan ook van de binnenzijde graag. :)_[]
Veel plezier ermee.

Ook leuk gedaan bij de dealer onder een hoes en zo'n welkom bordje! Leuke beleving op deze manier, een nieuwe auto is natuurlijk niet iets wat je elke dag doet.

Onze A1 stond buiten in de stromende regen toen we hem ophaalden, gelukkig werd het wel weer droog toen we de sleutels kregen. Vond dat dus tien keer niks :bad

Paulus de Boskabouter zei:
Ook leuk gedaan bij de dealer onder een hoes en zo'n welkom bordje! Leuke beleving op deze manier, een nieuwe auto is natuurlijk niet iets wat je elke dag doet.

Onze A1 stond buiten in de stromende regen toen we hem ophaalden, gelukkig werd het wel weer droog toen we de sleutels kregen. Vond dat dus tien keer niks :bad

Het is inderdaad een leuk extra speciaal momentje dat ze er op deze manier van maken. Enne ik koop idd ook niet elke dag een nieuwe auto.

Ga er heel zuinig op zijn!

RogierV12 zei:
Gefeliciteerd met je mooie BMW, prachtige velgen ook.
Welk nr. styling zijn die velgen eigenlijk?

BMW velgen 193M (18 inch). Heel eerlijk gezegd moest ik er zelf eerst even aan wennen en dacht ik 194M (17 inch)mooier te vinden. Maar zoals ik wel eens met meer dingen kan hebben moet ik er soms eerst vaker naar kijken alvorens ik het alsnog mooi vindt. Ik vindt ze nu super!

Hele mooie auto en zeer strakke velgen echt een super auto.

Overburen van mijn vader hebben er ook 1 zelfde uitvoering, zelfde wielen alleen dan in het fel blauw (zou mijn persoonlijke keuze ook zijn) elke keer als ik daarvoorbij kom moet ik toch even kijken en genieten van die auto

Veel rijplezier en houd de glimmende kant boven :-d

Mooi ding, maar je was de Alto inmiddels wel zat geworden zeker, want ff doorsparen voor het nieuwe model had ook gekund:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

DolomiteGreyTT zei:
Mooi ding, maar je was de Alto inmiddels wel zat geworden zeker, want ff doorsparen voor het nieuwe model had ook gekund:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nou de Alto is er nog steeds! En goedkoper als dat kun je in mijn ogen echt niet autorijden..... prima ding! en ook heel blij mee, maar op een wat andere manier.

Wat betreft het nieuwe model ook verschrikkelijk mooi in real life, maar voor mij vooralsnog "onbereikbaar" heb een hele hele goed deal met deze BMW kunnen maken omdat het nieuwe model er inmiddels is.
Scheelt met een 1/2 a 3/4 jaar geleden voor dezelfde uitvoering ruim EUR 10.000,-

Hey daar, gefeliciteerd man! Al lid geworden van 3serie forum (ja ik mag het hier niet zeggen...):lol

Maar ik heb dus een E90 en een E90LCI (facelift) gehad/gereden. Je hebt de juiste keuze gemaakt. De LCI is weer echt een flinke stap vooruit gegaan.
Tip: koop je iPhone 4 cradle en je kunt je iPhonemuziek aansturen via iDrive (moet je wellicht ff wat software laten installeren, weet niet wat je hebt).

De BMW staat (helaas) te koop....
Mochten er hier wellicht geinteresseerde zijn? Jullie kunnen je voorstellen als carclean member hoe de BMW het afgelopen jaar "vertroeteld" is.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m683063570-bmw-318i-business-line-m-pakket-nieuwstaat-1ste-eigenaar.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Nu voel ik de vraag al aankomen.......waarom te koop?

Op het moment dat ik de BMW vorig jaar kocht was het uitgangspunt om deze min 5 a 6 jaar te zullen gaan rijden wellicht nog wel langer.
Mijn vrouw Debbie en ik hadden op dat moment al wel de wens om graag kinderen te willen hebben, en dit zou ook geen "probleem" moeten zijn voor wat betreft de keuze van de BMW.
Immers een kinderwagen past prima achterin in de best ruime kofferbak.

Nu komt het! Debbie is zwanger...... maar niet van eentje maar een tweeling! Dit gaat dus niet passen in de BMW en vandaar dus de verkoop.

Mocht iemand interesse hebben of verdere informatie willen hebben dan hoor ik het graag!

Groeten Marc

Gefeliciteerd!

Erg mooie auto, maar voorlopig nog even buiten mijn budget ;-) haha.
Al een idee welke BMW de opvolger moet worden?