• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marco - Audi A5 SB

mboots

Detailing chief
27 feb 2012
101
95
Hoi hoi,
Na een tijdje wat rond gekeken en gelezen te hebben, me toch maar eens aangemeld. Afgelopen week mijn nieuwe auto mogen ophalen en dus werd het tijd om eens te gaan kijken naar een goede bescherming voor de auto, maar ben er nog helemaal niet uit.
Hierbij een foto van de auto:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik zit eraan te denken om een goede shampoo PB Super slick, washmit en droog towel te kopen. en dan een een PB EXP als sealant en de QD+ voor de wasbeurten tussendoor.
Interieur een APC voor schoon te maken en de PB Natural dresser als bescherming, volgens mij ben ik dan een heel einden ook 150 eur lichter.

De auto van mijn vrouw Mazda 2, heeft aardig wat krassen en moet nodig eens onder handen genomen worden. Ik twijfel nog om het te laten doen of om een dap etc te lenen (tegen vergoeding) bij iemand die in de buurt woont of hoe ik dat zal aanpakken.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Iemand tips of adviezen, heel graag.
 
Misschien handig als je aangeeft waar ergens je woont, dan kan iemand bij je uit de buurt reageren om je eventueel te helpen.
 
Hallo Marco,

Complimenten met je wagenpark. Die facelift A5 vind ik goed geslaagd.

Ik wil best eens je handje helpen met je Mazda... Laat me maar wat weten via PM, spreken we dan wel eens af.
 
Welkom hier!
Ook hier altijd welkom om eens te bekijken wat er mogelijk is.
15min over de A67 richting Eindhoven en je rijdt praktisch hier de straat in...
 
Mark1986 zei:
Welkom!

En vooral meer pics van die Audi :-"

Geen probleem:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]