• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marring?

JvG

Detailing addict
28 jun 2009
74
52
Goes
Hoi,
Ik heb gisteren voor het eerst gekleid.. (met auto klei dan he...).
Ik heb de Bilt Hamber regular, vanwege de harde Volvo lak en het feit dat de auto nog nooit klei gezien had.
Ik moet zeggen, het resultaat is fantastisch te noemen. Veel glans. :)^

Ik zie nu wel een hele boel kleine krasjes op de motorkap. Kan het zijn dat ze nu pas zichtbaar zijn, of is dit het zogenaamde 'marring' effect?
Ik heb geprobeerd het op foto vast te leggen, maar de auto glanst te veel (sic!).
(Wat de foto wel laat zien is een bende swirls, maar daarvoor zit de DAP in het spaarproject :))
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Het kan inderdaad marring zijn van de harde BiltHamber klei. Dit haal je weer weg als je straks gaat DAPpen
 
de hele lichte krasjes die je niet/moeilijk kan pakken met de camera zullen denk ik 'marring' zijn.
Een milde polijst zoals SSR1/M80/PO85RD of 106FA/etc is al voldoende waarschijnlijk.