• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Martin S2000 ....stelt zich voor.....+ PIC's

Martin S2000

Detailing rookie
13 mei 2009
22
0
Nou ik zal me ook maar even voorstellen. Martin, 31 en gek van alles waar benzine in gaat. Maar op detailing gebied een totale leek.....heb net mijn turtle wax weg gegooid.....:-"
Mijn S2000 wordt dan ook goed verzorgd. Met enig omzwerven op de carclean site gekomen....en veel info.
Na veel lezen toch wat producten besteld. En nu alweer mijn tweede bestelling geplaatst.....oh oh...ik heb een nieuwe hobby :-p

De volgende producten al gebruikt:

Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash
Poorboys World - Poly - Elastic Clay -
Poorboys World - Spray and Wipe
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EX Sealant with Carnauba

Natuurlijk met wat doeken en droogdoeken. Fantastisch... ja ik hoor de kenners op dit forum al denken....waar is de wax dan...
Hopelijk brengt carclean volgende week de volgende spulletjes:

Dodo Juice - Lite and Dark Test Tube
Poorboys World - Leather Stuff
Poorboys World - Natural Look Dressing

Ik heb een zwarte lak dus dan komen deze Dodo waxen mooi uit, kan ik eens proberen wat het is.
Anders is er altijd nog de Nattys. Ik haalde uit het forum dat de Dodo producten toch wel goed zijn, ik laat me verrassen.
Nou dan de beloofde pics, hopelijk lukt me dat....
Hondas20002.webp

jawel de twee emmertjes...je leert nog eens wat op zo'n forum

Hondas20001.webp

En ik ben er nog niet helemaal uit ... maar jullie noemen het beading volgens mij....is dit nou goede of slechte beading...:-/
De dauw op mijn kofferbak...na 2 weken geleden de sealant (EX met carnebau wax) erop gedaan te hebben.

23052009448.webp

Oja, ik wil ook gaan DAP-en heb nog veel spiderwebs....lak is 8 jr oud en nooit gedetailed...en heb me al
opgegeven voor de worksshop op ....5 juli.

Maar daar ga ik jullie later over lastig vallen w^^w

Welkom kerel ,

Aller eerst een mooie bolide , en ja een hobby waar je van gaat houden.:-)^
VERSLAVEND !

Welkom!

Ik heb overigens nog een "S2000" logo liggen in Black Chrome (zilver, maar dan wat donkerder, zaten ook de H-emblemen bij, maar die heb ik op mijn Prelude gemonteerd :-" ).

dovdmeer zei:
volgens mij een genot om in te rijden....:)
8d Ja hij rijdt echt als een kart, maar zonder echt oncomfortabel te zijn.
Klein stuurtje, 6 close ratio bak en....een motor die tot 9000 toeren "revved" = ]d~^ }:)w ]d~^

Wat een boeven wagen!!!!
Toch maar eens thuis over hebben!!!
Altijd al willen hebben!!!
Nu afwachten op nog meer mooie pics en detailing beurtjes 1 van de wagens die ik in de gaten ga houden!!!!

Erg fraaie bolide heb je Martin, Zwart is een erg dankbare detailing kleur met veel reflectie.
Veel plezier, het is idd verslavend:ja :ja :-)^

gr.dennis

:jippie Het is zeker een leuke auto om in te rijden, alhoewel ik nog veel respect heb voor de achterwielaandrijving en geen ESP....:|~*
Er worden veel S2k's kort gereden door overmoed...

Het is maar goed dan ik poetsen leuk vind, even rijden met de kleur unizwart en hij is gelijk weer vies.....:roll