Nou ik zal me ook maar even voorstellen. Martin, 31 en gek van alles waar benzine in gaat. Maar op detailing gebied een totale leek.....heb net mijn turtle wax weg gegooid.....:-"
Mijn S2000 wordt dan ook goed verzorgd. Met enig omzwerven op de carclean site gekomen....en veel info.
Na veel lezen toch wat producten besteld. En nu alweer mijn tweede bestelling geplaatst.....oh oh...ik heb een nieuwe hobby
De volgende producten al gebruikt:
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash
Poorboys World - Poly - Elastic Clay -
Poorboys World - Spray and Wipe
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EX Sealant with Carnauba
Natuurlijk met wat doeken en droogdoeken. Fantastisch... ja ik hoor de kenners op dit forum al denken....waar is de wax dan...
Hopelijk brengt carclean volgende week de volgende spulletjes:
Dodo Juice - Lite and Dark Test Tube
Poorboys World - Leather Stuff
Poorboys World - Natural Look Dressing
Ik heb een zwarte lak dus dan komen deze Dodo waxen mooi uit, kan ik eens proberen wat het is.
Anders is er altijd nog de Nattys. Ik haalde uit het forum dat de Dodo producten toch wel goed zijn, ik laat me verrassen.
Nou dan de beloofde pics, hopelijk lukt me dat....
jawel de twee emmertjes...je leert nog eens wat op zo'n forum
En ik ben er nog niet helemaal uit ... maar jullie noemen het beading volgens mij....is dit nou goede of slechte beading...
De dauw op mijn kofferbak...na 2 weken geleden de sealant (EX met carnebau wax) erop gedaan te hebben.
Oja, ik wil ook gaan DAP-en heb nog veel spiderwebs....lak is 8 jr oud en nooit gedetailed...en heb me al
opgegeven voor de worksshop op ....5 juli.
Maar daar ga ik jullie later over lastig vallen w^^w
Mijn S2000 wordt dan ook goed verzorgd. Met enig omzwerven op de carclean site gekomen....en veel info.
Na veel lezen toch wat producten besteld. En nu alweer mijn tweede bestelling geplaatst.....oh oh...ik heb een nieuwe hobby
De volgende producten al gebruikt:
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash
Poorboys World - Poly - Elastic Clay -
Poorboys World - Spray and Wipe
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EX Sealant with Carnauba
Natuurlijk met wat doeken en droogdoeken. Fantastisch... ja ik hoor de kenners op dit forum al denken....waar is de wax dan...
Hopelijk brengt carclean volgende week de volgende spulletjes:
Dodo Juice - Lite and Dark Test Tube
Poorboys World - Leather Stuff
Poorboys World - Natural Look Dressing
Ik heb een zwarte lak dus dan komen deze Dodo waxen mooi uit, kan ik eens proberen wat het is.
Anders is er altijd nog de Nattys. Ik haalde uit het forum dat de Dodo producten toch wel goed zijn, ik laat me verrassen.
Nou dan de beloofde pics, hopelijk lukt me dat....
jawel de twee emmertjes...je leert nog eens wat op zo'n forum
En ik ben er nog niet helemaal uit ... maar jullie noemen het beading volgens mij....is dit nou goede of slechte beading...
De dauw op mijn kofferbak...na 2 weken geleden de sealant (EX met carnebau wax) erop gedaan te hebben.
Oja, ik wil ook gaan DAP-en heb nog veel spiderwebs....lak is 8 jr oud en nooit gedetailed...en heb me al
opgegeven voor de worksshop op ....5 juli.
Maar daar ga ik jullie later over lastig vallen w^^w