• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

marwil

marwil

Detailing rookie
24 jan 2010
55
0
Hallo allen ik wil me graag even voorstellen nadat ik al langere tijd (stiekum) heb mee zitten lezen.

Marwil en sinds 1 januari met 'vroegpensioen' was altijd al erg zuinig op mijn auto's maar na hier het e.e.a. gelezen te hebben heb ik het dus altijd fout gedaan!! :(

Mijn laatste auto is 'n Renault Megane Coupe Cabriolet.
Ik heb deze begin december ingeruild en ben over gegaan op 'n Dacia Sandera Stepway, Rouge de Feu. (Ja vroegpensioen hè dan moet je het wel wat rustiger aan gaan doen!) ;-)
Deze wordt geleverd 02-03-2010. En ben van plan deze auto eens op 'jullie' manier te gaan onderhouden.

Dus leesvoer maar ook tijd zat en zal zo af en toe wel eens 'n vraagje gaan stellen.

rougestepwaysmall.webp

Welkom Marwil,

Je haalt hier ontzettend veel informatie van het forum. Steeds maar weer, onuitputtelijk!

...ben ik toch benieuwd hoe fout je het hebt gedaan vroeger.

Danielle

Hallo Danielle.

:-& Vanwege altijd maar tijdgebrek, altijd door de wasstraat :-"

Ik geloof niet dat dat helemaal goed was. :schaam

Ja dat ben ik wel van plan Tim.

Heb al wat bij jullie besteld maar nu ik weet dat jullie in de buurt zitten kom ik voortaan wel langs. Net zo makkelijk.:idee

Dat klopt Jan en heb er nu ook echt de tijd voor.
Straks, voorjaar, op de nieuwe Stepway me maar eens uitleven.

Thnx McShine,
dat vond ik ook en gezien er goedkoper gereden moet gaan worden is dit mijn alternatief.
Wel 'n verschil met de Renault Megane Coupe Cabriolet 2 ltr. met verder echt alles erop en eraan maar je moet keuzes maken hè.
En dit is er zo een.:idee

Scheelt 'n hoop centjes per jaar en daar kunnen wij weer 'n vakantie van houden. :jippie

Hier zo die eruit komt te zien:

Stepway-1.webp