• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Matgetrokken polyester polijsten?

Timpreza

Detailing rookie
31 mei 2014
2
0
Ik heb een Caterham met zwarte ongespoten polyester spatborden die mat getrokken zijn door jaar in jaar uit buiten te staan.
Kan ik daar een glans op krijgen door te polijsten, en met welke materialen? Ik heb een DAP900.

Als het ongespoten is moet je absoluut niet gaan polijsten, omdat je dan witte vlekken zult krijgen. Om ze weer mooi zwart te krijgen kun je Auto Finesse Revive, of als je een langere standtijd wilt, Gyeon Trim gebruiken.

Bedankt! Lijkt te simpel om waar te zijn. :) Ik heb hier 303 Aerospace Protectant staan, dat zal waarschijnlijk hetzelfde resultaat geven?

Als ik het verhaal lees krijg ik het idee dat het een poreus materiaal is, of heb ik dat fout? Aan jullie reacties te zien wel, ik heb overigens met het polijsten van glimmend plastic/ polyester ook een slechte ervaring, aangezien het er juist dof van werd.