• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Matte wrap, welke producten gebruiken?

Sjonnie

Detailing rookie
4 mei 2015
2
0
Aangezien ik hier nieuw ben, en niet helemaal weet waar ik het moet plaatsen vraag ik het maar in dit gedeelte.
Als het hier verkeerd staat hoor ik het graag.

Vraag; Ik heb een matblauw metallic wrap op mijn BMW 5 zitten, deze zit er nu een maandje of 8 op.
Nu wil ik hem voor de zomer weer netjes bij hebben staan, en aangezien er toch wat vuiligheid en miniscule krasjes in de wrap gekomen zijn van bijv. takjes
of een jas van de kids die er een keer langs gegaan is ben ik op dit forum terecht gekomen. zelf ben ik geen "echte" poetser, maar zal er toch een
keer aan moeten geloven ben ik bang. :roll

Wat zijn de ervaringen met matte folies / lakken?
Welke producten kan ik gebruiken en in welke stappen om het er weer netjes uit te laten zien?
Als ik zoek op wrap kom ik niet zo heel veel tegen namelijk...

Ik zie hier op de site Nanolex te koop, speciaal voor matte folie / lak. Hoe is de ervaring hiermee?

Hoor het graag!

Misschien heb je hier iets aan?

https://forum.Carclean.com/threads/...professional-paint-sealant-full-detail.12994/

Succes!