• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine : Audi Q5 Interieur

Ik vind dat er wel een paar mensen hier zijn die doordraaien. Op de foto's hier is een interieur te zien welke absoluut geen ramp is. Als ik een week werkverkeer rij en een weekendje weg ga ziet mijn interieur er niet heel anders uit. Gebruiken jullie een auto dan niet? Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe het er bij jullie thuis uit ziet rofl , als alles zo schoon is als jullie beweren loop je al te snotteren bij het eerste stofje wat je neus tegen komt.

En met deze temperaturen vind ik het allemaal wel prima en kan dat beetje vuil wel wachten tot het weer warm genoeg is.

At ts, ziet er weer netjes uit.
 
Ik heb zelf ook krassen op de tellerunit. Ik ga toch ook maar eens plasticX aanschaffen als ik dat zo zie!

Al met al, een keurig resultaat Ralf
 
Je zit op een detailforum dus het wordt soms weleens uitvergroot he.. :cool:

Aan de andere kant zijn er al zat tv programma's waarin je smerige huizen & mensen ziet dus contrast genoeg te vinden!
(ben zelf ook meer een goed-weer detailer vooralsnog)
 
@WouterP: als ik mensen mee neem in m'n auto leg ik ze eerst even uit wat ze niet moeten doen (anders is het ineens de laatste keer dat ze meerijden met me). Zaken als 'deuren vastnemen met de klink', 'niet aan de ruiten zitten' (binnenkant toch zeker niet), 'opletten met de schoenen zodat mijn rugleuning niet vol modder hangt' etc. zitten erin.
Ik hou mijn auto graag proper, ik verwacht dat andere mensen dat respecteren en er een beetje moeite voor doen. Want ik ga hem heus niet elke dag/week helemaal kuisen binnenin...

Dus ik vind het interieur wel erg... Maar het klopt dat het nog erger kan.
Toen ik na 5 dagen door Schotland rijden terug thuis kwam, zag het interieur er ook zo uit. Maar de dag erna toch niet meer hoor!
 
Op een closeupfoto ziet alles er direct heel goor uit, vooral als er dierenharen mee gemoeid zijn (bweek, vind ik vies :p)