• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meepraten i.p.v. meekijken

EnrocSurenger

Detailing trainee
15 jan 2020
10
45
31
Goedemorgen detailers,

Ik vind het tijd om mezelf eens voor te stellen. Inmiddels al jaren geïnteresseerd in het detailen en al geruime tijd klant van Carclean, maar nog nooit actief deelgenomen aan het forum. Dus bij deze een eerste introductie.

Mijn naam is Corné, 28 jaar en woonachtig in Rotterdam, maar mijn roots liggen in het mooie Friesland. Inmiddels een bescheiden achtergrond in het detailen. Wat 10 jaar geleden ooit begon met het in mijn ogen extreem schoonhouden van mijn eerste Citroën Saxo is nu uitgelopen tot Gyeon Rim coatings op de (winter)velgen en veel meer.

Mijn huidige auto is een Volvo V40 D4 met o.a. cognac lederen bekleding, panoramadak en stoelverwarming. Al flink wat geld uit gegeven bij Carclean, maar nog geen moment spijt van gehad. Mooi bedrijf met kundige mensen en een prachtig assortiment.

Vriendelijke groet!

Volvo V40.jpg



V40 wintervelgen.jpg
 
Welkom corné,

Zie dat je bij Loogman staat, pas je op met de shampoo uit de lans die is best slecht voor waxen.

Ik kom zelf uit Rotterdan Zuid, rijdt zelf meestal richting schiedam daar doen ze wat minder moeilijk over eigen emmers en producten o_O (en vaste prijs voor onbeperkt spuiten)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Dankjewel. Goeie tip! Dit was net na aanschaf van de auto. Ik moést hem even afspoelen. Meestal was ik hem in Friesland bij mijn ouders met de hand aan huis. Was nog aan het rond kijken naar de juiste plek in omgeving Rotterdam (woon er nog maar sinds januari 2019). Zal Schiedam eens een bezoekje brengen.
 
Dankjewel. Goeie tip! Dit was net na aanschaf van de auto. Ik moést hem even afspoelen. Meestal was ik hem in Friesland bij mijn ouders met de hand aan huis. Was nog aan het rond kijken naar de juiste plek in omgeving Rotterdam (woon er nog maar sinds januari 2019). Zal Schiedam eens een bezoekje brengen.
Afhankelijk van waar in Rotterdam je woont zou je ook kunnen kijken naar Van der Knaap in Nesselande. Grote boxen, aparte kranen met warm en koud water om je eigen emmers te vullen en echt nul druk om op te schieten. Vroeger had ik wel eens een hele dag een wasbox in gebruik om mijn Xsara helemaal handmatig te doen met de Meguiars stappen en vervolgens te waxen... Alleen maar complimenten en leuke verhalen!
 
  • Leuk
Reactions: EnrocSurenger
Afhankelijk van waar in Rotterdam je woont zou je ook kunnen kijken naar Van der Knaap in Nesselande. Grote boxen, aparte kranen met warm en koud water om je eigen emmers te vullen en echt nul druk om op te schieten. Vroeger had ik wel eens een hele dag een wasbox in gebruik om mijn Xsara helemaal handmatig te doen met de Meguiars stappen en vervolgens te waxen... Alleen maar complimenten en leuke verhalen!
Dat klinkt ook goed! Genoeg reden om ook daar eens een kijkje te nemen.