• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meet en Greet .

internetboarder

Detailing guru
5 mrt 2016
157
120
Ey hallo . Ik ben Rudy . Sinds dit form op tapa zit , lees ik af en toe een beetje mee . Één maand ofzo .
Ik ben ook redelijk actief op het skodaforum .
Bij een mooie auto hoort natuurlijk een schone auto .
Ik heb al wat demo's gezien en wil dit zelf dus ook gaan doen , beetje poetsen enzo . Ben al langzamerhand al wat middelen aan het sparen . Monello foam en Bath+ zijn nu al mijn favorieten , ook vind ik rainx geweldig , dat zit zelfs op alle ramen van onze beneden verdieping van het huis .
We spreken

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
 
Welkom Rudy. Overigens een tip voor je: over een aantal maanden zal er wel weer een Summer Detail Day komen: dat is een mooie gelegenheid om heel veel demo's te zien en misschien zelf wat te proberen. De combinatie van een dag waar je volop demo's kunt zien, vragen kunt stellen aan de vertegenwoordigers van de verschillende merken, ervaringen uitwisselen met andere detailers en ook zaken met korting kunt kopen, zijn wel gevaarlijk verslavend.;)
 
  • Leuk
Reactions: internetboarder
Welkom Rudy, veel lees en poetsplezier gewenst!

Welke producten je zoal gebruikt is uiteraard interessant, en hoe je het aanbrengt: machinaal of handmatig (stappenplan al gelezen?).
Minder interessant is met welke telefoon je het forum bezoekt; zet dus dat onderschrift (handtekening genaamd?) in Tapatalk uit a.u.b.
 
  • Leuk
Reactions: internetboarder
88d23b7d6cb3b2ac639c51fc36f200fc.jpg
b6ed0e1dd58522c486bb332ef19db214.jpg
0093781c14f8cc4a0f4c730fdd32739f.jpg


Nog even wat foto's van mijn bolide
 
  • Leuk
Reactions: FarAlley
Staat m goed!
Waarmee verlaagd?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag toch me stoute schoenen aangetrokken en de Citigo van mw vrouw gepoetst .
Deze was vorig jaar augustus gepolaist en kon dus wel weer een laagje wax gebruiken .
Gisteren de wagen al gefoamt met monello snowfoam en gewassen met Bath+ en daarna goed drooggemaakt . Met het droogmaken merkte ik hoe glad de lak nog was , nergens haakte me droogdoek , top dus .
Daarom vandaag zonder te kleien de wagen gewaxt net Fusso coat soft99.
Een harde wax wat soft is met aanbrengen (met de hand gedaan) even laten drogen (niet te lang) en met een goede poetsdoek rustig uitpoetsen . Echt gemakkelijk uit te poetsen , top spul .
Ben alleen vergeten foto's te maken , maar dat zie je toch haast niet op de foto , witte auto namelijk .
Resultaat is dus , erg tevreden
 
Laats heeft mijn bolide eindelijk een 2 stap polijst sessie gehad. Scholl en nog één..
Daarna Gyeon prep en Can coat en daarna nog cure .
Heb dit alles later doen door een maat van me en zelf weer een hoop opgestoken . Ook even de 900 op de motorkap vastgehouden .
Foto beter
61391064974729e3ffae69535872dd0a.jpg
100d5f57cbd5a48f943007a5db8f9fe6.jpg
09bda50a4880e869d19096e9fede20b4.jpg
af7d0f50c74d7302a30871b72b33d51a.jpg
 
  • Leuk
Reactions: FarAlley en Timm