• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meet en Greet .

Kijk is ik heb hier ook nog een topic.
Even een update. Ik heb de Faab ingerolen voor een BMW gt .
Heerlijke wagen power luxe en ruimte.
Hij was redelijk afgeleverd. Was resten over alle trim delen hier en daar slecht gepolijst, maar ja. Naar die zaak ga ik nooit, haha.
Wil hem toch nog is laten doen en in de Gyeon laten zetten.
De ramen zitten al in de Gyeon view en de rim staat klaar om op de 20 inch wieltjes te zetten. .
Deze winter overbrug ik door regelmatig na het wassen, en voor het drogen, quick detail te gebruiken. Wordt ie ook heerlijk hydrofobisch van, past weer goed bij de ramen
Nog een plaatje bij dit praatje
67aed6a355b225a6cc6599dbc708c04c.jpg
 
Mooie upgrade en een heerlijke kleur om te detailen, proficiat! Heb je een foto van de 20 inch wielen? Deze lijken me 17 of 18 inch en een tikkeltje groter maakt zeker op een GT een wereld van verschil.
 
  • Leuk
Reactions: internetboarder
Heb zelf 2,5 jaar bij BMW gewerkt en vond de 5 GT zo’n afschuwelijke wagen maar deze... Mooie wagen man, je eerste BMW? Congrats:relieved:
 
Ewel, ik durfde het niet aanhalen maar ik heb die GT al altijd een gedrocht gevonden (sorry internetboarder:worried:) en zo non BMW.
Ik ben nochtans een BMW fan en hebben er nog steeds één in ons huishouden. Al moet ik toegeven dat ze de laatste jaren veel te braaf geworden zijn in hun ontwerpen terwijl Mercedes veel gedurfder en sportievere modellen op de markt brengt. Ik ken verkopers van beide merken en ze beamen dat het jongere publiek de laatste jaren overgelopen is naar Mercedes.
Wat de GT betreft is dit mijn persoonlijke mening en ik wil hier niemand tegen het hoofd stoten.
 
Oo ik vind de 5gt ook lelijk hoor. En deze keek ik eerst ook niet naar, maar nu ik heb heb vind ik hem steeds mooier.
De lijnen zijn exact hetzelfde als de x4 alleen minder hoog op de poten .
Meer ruimte op de achterbank als een 3 touring of een 5 serie, dat gaf me de doorslag
 
  • Leuk
Reactions: Matsu