• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meeting regio Zoetermeer

1 mainstreet
2 Istnogferarie (Arie)
3 Pietaah (Pieter)
4 Ric325i (ovb vanwege werk)
5 Dennis van der Willik
6 RG. (Rico)
7 Cordoba
8 Michael Lammers (even kijken hoe lang ik kan blijven, moet waarschijnlijk bijtijds richting Utrecht)
9 Mark1986
10 Dibbuz
11 Bikkel
12 SkyBuMp
13 wimn ( onder voorbehoud van werk)
14
15

Ik hoef pas om 20 uur in Dordt te zijn, dus dat moet makkelijk gecombineerd kunnen worden. Ik heb tevens iedereen doorgeschoven, zodat de lege plek van nicknameless is opgevuld. Nu is ook direct te zien dat er nog 2 plekken vrij zijn.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Hmm, ik dacht even in te loggen onder mijn oude forumnaam, maar op de een of andere manier lukt dat niet meer (raarrr..)

Ik ben de 4e in Zoetermeer omdat ik later die avond bij een vriendin ga eten, dus als ik plek 14 mag bezetten, hou ik me aanbevolen ;)

1 mainstreet
2 Istnogferarie (Arie)
3 Pietaah (Pieter)
4 Ric325i (ovb vanwege werk)
5 Dennis van der Willik
6 RG. (Rico)
7 Cordoba
8 Michael Lammers (even kijken hoe lang ik kan blijven, moet waarschijnlijk bijtijds richting Utrecht)
9 Mark1986
10 Dibbuz
11 Bikkel
12 SkyBuMp
13 wimn ( onder voorbehoud van werk)
14 Alexx
15

Alexx
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: teertsniam
1 mainstreet
2 Istnogferarie (Arie)
3 Pietaah (Pieter)
4 Ric325i (ovb vanwege werk)
5 Dennis van der Willik
6 RG. (Rico)
7 Cordoba
8 Michael Lammers (even kijken hoe lang ik kan blijven, moet waarschijnlijk bijtijds richting Utrecht)
9 Mark1986
10 Dibbuz
11 Bikkel
12 SkyBuMp
13 Alexx
14
15
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba