• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meg Pad opgevreten door GC?

madtraxx

Detailing rookie
11 aug 2008
520
0
Ik hou mijn padjes altijd netjes uit elkaar door ze in een gesloten zakje te doen met benaming erop.
Een tijdje geleden had ik de pad met GC ook op deze manier opgeborgen, tot mijn verbazing toen ik ze vandaag wilde gaan wassen kruimelde deze pad helemaal uit elkaar. Nu heb ik het hier op het forum weleens eerder gezien met Rain-X maar ik kijk er nogal van op dat dit met GoldClass kan gebeuren 8o
 
Je hebt de pad opgeborgen na gebruik en pas een tijdje later wilde je 'm wassen? Beter is gewoon om de pad na het gebruik te wassen en niet te lang te wachten.
 
madtraxx zei:
ow sorry liquid wax

Ah. Ennuh, wat voor "pad" hebben we het eigenlijk over? :p Meguiars heeft ook vanalles, varierend van foam applicator pads tot machinale cutting pads... :roll Neem aan één uit de laatste categorie? Die Foam dingen zie ik al helemaal niet uit elkaar vallen....
 
Breng jij wax aan met een machinale cutting pad dan Xander?? :D

Volgens mij gaat het om een gewone applicator pad. Zoals Stimpy al zei, elke pad direct na gebruik wassen...
 
Xizer zei:
Breng jij wax aan met een machinale cutting pad dan Xander?? :D

Euhm... goed punt. Niet bij stilgestaan, ik gebruik sowieso helemaal geen machinale pads. ;)

Volgens mij gaat het om een gewone applicator pad. Zoals Stimpy al zei, elke pad direct na gebruik wassen...

Ik gebruik ook GC Liquid Wax met Foam Applicator pads. Heb ook wel eens een keer een pad een paar maanden laten liggen voordat ie in de wasmachine ging. Valt niet mee om hem dan nog schoon te krijgen, maar hij viel toch ook niet uit elkaar...
 
heb het zelf ook gehad, maar ook een paar dagen zo laten liggen, dacht ook dat alleen rain-x zo erg was
maar de andere beginnen ook heel iets te brokkelen
doe ze vanaf nu ook gelijk in een emmer met water
kan ook zijn dat het vochtig blijft en daardoor "wegrot".... geen idee