• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's 2010 consumentenbrochure is binnen en te downloaden!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
De 2010 brochure van Meguiar's is binnengekomen en ik heb hem, net als vorig jaar, even ingescand. Hij is hier te downloaden:

[DLMURL]http://media.Carclean.com/Meguiars2010.pdf[/DLMURL]

Er staan ook wat nieuwe producten in:

- Ultimate Wash & Wax 1420mlo € 18,99
- Emmer met Gritguard, deksel en zitting € 44,99
- Lambswool Wash Mitt € 14,99
- Gold Class Carnauba Plus Premium Wax € 22,99
- Ultimate Protectant € 12,99
- Nieuwe Meguiar's Kit Bag € 26,99

Verder zal je zien dat een aantal verpakkingen netjes opgefrist zijn.

De nieuwe producten zijn naar verwachting in de loop van maart in Nederland te krijgen. Dat is naar verwachting ook zo voor de nieuwe Meguiar's G220 V2 Polisher.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi!

de prijzen zijn volgens mij niet echt shocking hoog! en zeker de ultimate wash n wax gaat hier komen!

Hmmm Die Mitt wil ik zeker proberen. Iemand al ervaring met een lambswool vergeleken met de Microfiber-versie?

PS Waar kun je die Golf BTI krijgen?:lol

:cool

Die auto namen :-b

Hoewel ik langzaam aan het overstappen ben naar wat andere merken vind ik
die Wash&Wax en die Lambswool Washmitt zeker het proberen waard.

Toch blijft de uitstraling van Meguiar's altijd top.
Maar goed het gaat uit eindelijk toch om de producten.

Tim zei:
Je kan die BTI krijgen bij dezelfde dealer als de Alfo Romea!

Whahaah! Staat een alfa Romeo 147 op de foto, zetten ze er Alfo Romea 146 onder! :lol

Misschien ook leuk om te vermelden. Bovengenoemde alfa is van een lid van de alfa147club. Genaamd Bob.

Ook is die jaarwinnaar geworden van de Shining Star Gallary. En heeft die een G220 gewonnen.

Jeroen zei:
Whahaah! Staat een alfa Romeo 147 op de foto, zetten ze er Alfo Romea 146 onder! :lol

Misschien ook leuk om te vermelden. Bovengenoemde alfa is van een lid van de alfa147club. Genaamd Bob.

Ook is die jaarwinnaar geworden van de Shining Star Gallary. En heeft die een G220 gewonnen.

Analfabeten blijf je houden.... Ben niet zo geinteresseerd in megwaaiers

Indrukwekkend stukje drukwerk. Ik hou alleen niet zo van de Meguiar's stijl. Vind het wat schreeuwerig en over the top. Dat zwart als huisstijlkleur is ook niet echt mijn ding. Van de andere kant: over de drie (!) Meg producten in mijn collectie (de Gold Class Shampoo, de 'step 1' en de NXT Glasscleaner) ben ik zonder meer erg tevreden.

Dat dan weer wel. :ja

qatsanqat zei:
Indrukwekkend stukje drukwerk. Ik hou alleen niet zo van de Meguiar's stijl. Vind het wat schreeuwerig en over the top.

Typisch Amerikaans....kijk maar eens naar Amerikaanse reclame, die lui kunnen niet eens normaal praten, alleen maar schreeuwen!