• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's 2011 brochure is binnen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.725
200
Berkel en Rodenrijs
De 2011 brochure van Meguiar's is binnengekomen en ik heb hem, net als vorig jaar, even ingescand. Hij is hier te downloaden:

http://media.Carclean.com/Meguiars2011.pdf

Er staan wederom nieuwe producten in:

- Ultimate Polish €19,99
- Ultimate Protectant € 15,99
- Ultimate Wax (Liquid en Paste) € 45,99
- Brilliant Solutions New Car Kit € 49,99
- Brilliant Solutions Paint Restoration Kit € 49,99
- Brilliant Solutions Wheel Polishing Kit € 49,99
- Endurance Tyre Dressing als Spray en Aerosol variant € 17,99
- All Metal Polish - Nieuwe versie € 12,99

De Smooth Surface Clay kit wordt aangepast van 2x 50 gram klei, naar 2 x 80 gram klei, prijs blijft ongewijzigd (€ 39,99)

Verder zal je zien dat wederom een aantal verpakkingen netjes opgefrist zijn.

De meeste nieuwe producten zijn nog niet verkrijgbaar, maar zullen leverbaar zijn vanaf deze zomer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En weer noemen ze een glaze/voeding een polish! Voor de rest, nette folder maar niet spectaculair nieuwe producten. Die wheel polishing kit is misschien nog wel interessant net als de tyre dressing in sprays.
 
Ultimate Polish is een glaze, als ik de beschrijving weer goed lees?


Ben wel benieuwd naar de verschillende Endurance Tire Gels.

Positief vind ik de complete kits, al zijn de hoeveelheden aan de krappe kant, leuke verjaardagskado's, dat zouden meer merken moeten aanbieden. M

Misschien ligt hier nog een kans voor Carclean om een eigen kit te ontwikkelen? Veel "klanten" vragen namelijk vaak voor zo'n starterspakket nadat je hun auto gedetailed hebt, want ze willen de auto vanaf dan ook goed onderhouden.
 
Ik denk dat Meguiar's een glaze altijd een polish zal blijven noemen, heel verwarrend en stikeigenwijs.

Kits komen misschien nog wel, maar er staan eerst nog veel andere zaken op onze 'Todo'.
 
Een nieuwe All Metal Polish, hmm dat is interessant. Inmiddels gebruik ik nog maar weinig produkten van Meg's maar de Goldclass shampoo en de NXT All Metal Polysh (ja, met een "Y" over Ygenwys gesproken) zijn blijvertjes.
 
Heb hem ook al gelezen.
Als je een tijdje hier op het forum komt merk je toch al snel dat er (betere) alternatieven zijn voor Meguiar's.
Maar iedere detailer is volgens mij besmet geraakt met het virus doordat ze ooit begonnen zijn met Meguiar's dus pioniers zijn het wel.
Voor mij geen Meg producten meer sinds ik hier op het forum ben en gebruik de Meg spullen sporadisch en dan nog alleen op andere auto's ondanks dat het goeie producten zijn.
 
Mwah, niet helemaal mee eens gezien er genoeg gebruikt gemaakt wordt van Meg's:
APC
M105 / M205
SD
WashMitt

Dit zijn toch echt wel artikelen die gebruikt worden ook al ben je jaaaaren met detailing bezig bent.
Uiteraard zijn er alternatieven, maar sommige producten zijn toch echt blijvertjes hoor ;)
 
@roeland

het succes van meguiars komt doordat het bijna overal te verkrijgen is. en een zeer duidelijk assortiment heeft. waardoor
het zelfs voor beginners meteen duidelijk is waar je de spullen voor gaat/kunt gebruiken.

@MK-us
90% wat je daar noemt is detailers of Mirror glaze serie.
maar ik ben het wel met je eens. alleen "wij" weten dat het overpriced is.

en door ons virus willen we graag "one-of-a-kind" producten zoals wolfgang en monello
 
+1 Markus, ik ben vooral zeer te spreken over de gallons van de detailerlijn.

Ik vind deze ook niet duur, maar de consumentenlijn zal ik niet meer aanschaffen, dat vind ik dan wel weer te duur als je kijkt naar andere dingen op de markt.
 
Ik hoop dat ze de watermagnet verbeterd hebben, want dat is volgens mij een van hun slechtste producten.
Heb me altijd al afgevraagd waarom beginnende detailers 9 van de 10 keer met meguiar's is begonnen (ikzelf ook), maar het antwoord is hierboven bij deze dus gegeven. Denk ook dat hun comerciële machine net even wat beter draait dan de andere (bij ons geliefde) merken.
 
Ik geloof dat SwirlX niet in deze brochure staat....verdwijnt dit uit het Meguiar's gamma?:weetniet