• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's Detailer-lijn/Mirror Glaze

Mee eens, vandaar dat deze minitools op de markt komen om dus specifiek te kunnen worden ingezet icm een huis-tuin-keuken compressor. De pro varianten van de minitools komen uit de keuken van Chigago Pneumatic, en da's geen misselijk spul.
Helaas leverde dit nogal wat problemen op bij mensen die dachten een flinke compressor achter zich te hebben staan maar kwamen naderhand dus bedrogen uit toen bleek dat de pomp het toch niet aankon of de de gevraagde druk niet werd bereikt en de machines slecht of helemaal niet draaide.
 
APC Plus (APC+) komt volgende week EINDELIJK weer bij ons binnen en is weer te bestellen via de site:

https://www.Carclean.com/product/Meguiars_Professional/All_Purpose_Cleaner_PLUS__APC___3780ml_D10301_101151
 
Ook al betaald Gideon? Wil zelf ook wel een gallon hebben kunnen ze wellicht samen naar jou verzonden worden en dan kan ik hem op de detail-day in ontvangst nemen :-b
 
Afgelopen week had ik een klein borsteltje van Mequiars in mijn verlanglijstje gedaan. Nu zit die daar echter niet meer in maar ik kan dit borsteltje ook nergens meer in de rij met spullen van Mequiars terug vinden ?

Iemand misschien een naam of linkje ?

Meende dat het uit de gold class serie was.
 
100 punten voor mk-us !

Dat was idd diegene die ik zocht, nu eens kijken of ik deze nu ik de naam weet ook in de lijst terug kan vinden !
Bedankt Markus !
 
Kom maar op met die kudo's :)

Ik kan niet meer vinden, wellicht CC ff benaderen of ie überhaupt nog komt.
Alternatieven:
Cobra - Professionele Detailing Borstels ( 3 stuks )
CarClean - Tweezijdige Miniborstel
Mothers - Detail Brushes ( 2 stuks )

En anders een 'gewone' zachte borstel, beetje afhankelijk wat je er exact mee wilt doen
 
is een hele fijne arjan...kijk bijvoorbeeld eens naar deze....pre-wow brush

https://www.Carclean.com/product/Black_WOW/Pre-WOW_Trim_Detailing_Brush_PW-BRUSH_101999
 
@ mk-us : Die drie had ik ook al gevonden :

- De Cobra zit er het dichtste bij, alhoewel het mij alleen om de nylon borstel zou gaan
- De Carclean borstel valt dan af omdat die te zacht zijn
- De Mothers lijken mij erg lomp, aan de andere kant kan er voor dat geld weinig aan mis zijn ?

@ Zuidwest :

Aan het plaatje te zien zou dat ook een optie kunnen zijn !

Overigens wil ik het borsteltje gaan gebruiken om wax en polijst residu ed tussen bijv. de portieren en rubbers weg te halen.
 
Dan zou ik eerder voor dit setje gaan...heb ik ook en werk zeer fijn

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Detailing_Sticks_SNDS60P_101572
 
De hierboven genoemde sticks kan ik zeker aanraden.
Vooral de blauwe lange sticks, de kortere zijn eigenlijk mini-oorstaafjes.

De eerder genoemde Meg's Triple-brush vind ik wel erg fijn om bij logo's en type aanduidingen te gebruiken.
 
Juffer1 zei:
Edit : die is zo te zien uit het assortiment van Carclean.com ?
Uit het assortiment van Meguiar's zelf helaas, niet de keuze van Carclean.com.
Geweldig borsteltje, geen flauw idee waarom ze dat ding gesaneerd hebben.
 
Komt de Quik Interior detailer ook in het Carclean assortiment?

Ook ben ik een tevreden gebruiker van de M26, brengt erg makkelijk op met een DAP, poetst goed uit, heeft een mooie glans, alleen van de stand tijd ben ik niet zo tevreden. Zijn er producten uit de stal van Meguiars die het op dit vlak beter doen?
 
Hey Hey,

Ik heb een vraagje, wil een dezer dagen weer eens een bestelling gaan plaatsen, maar kan de chemical resistant sprayers van meguiars nergens meer vinden :( ( 100633 ) Komen deze nog terug? Vind het namelijk erg fijne sprayers.
Nu heb ik de normale sprayers in mijn lijstje staan, maar kunnen deze ook gewoon gebruikt worden met de meeste producten? En zo niet, wat is dan een fijn alternatief?

Groeten dennis