• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars flessen slechte kwaliteit?

davejanssen

Detailing rookie
26 mei 2008
317
0
Zojuist weer een pakketje binnengekregen 8d , (bedankt voor het extraatje tim! :)^ ), maar er was iets gaan lekken. Gelijk even gekeken wat er is gaan lekken en dat bleek wederom een flacon van meguiars te zijn...


ik zeg wederom, omdat ik hetzelfde probleem thuis al heb met de Hot Shine Tire Spray oid van Meg, en deze flacon hetzelfde euvel heeft. Hij draait boven aan door. (moeilijk uit te leggen). Het zat perfect verpakt overigens, maar de aansluiting op de fles deugt niet helemaal, dus als het pakketje alleen al om is gevallen is het al een probleem want dan loopt het er al uit.

Verder niets te klagen :roll


Heeft er verder iemand toevallig problemen met de trigger van de Meguiars flessen?
 
Is er verder niets beschadigd?

Het komt vaker voor dat Meguiar's flessen lek zijn of scheuren, vooral de sprayers zijn erg vervelend. :confused:

We plakken er altijd Breekbaar en 'This Side Up' Stickers op, maar TNT kan soms erg lomp zijn. ]-0
 
Ik merk ook dat de Detailer flessen tussen hals en de spraykop lekt.
Ik heb heb ook gehad met een fles UQD van Meguiars, deze lekt ook als je em schuin houdt. ]-0 }:)w


Patrick
 
Nee verder niets beschadigd. Je kan het haast niet beter verpakken... Andere flessen zijn gewoon helemaal schoon, niets mee aan de hand. Alleen als je het karton ziet denk je dat de hele fles is leeg gelopen. Viel reuze mee, er is amper iets uit.

Het komt dus vaker voor dat de flessen gaan lekken... huhm. ik ga eerst eens kijken hoe de natural shine interior protectant (zoiets) het doet, anders stap ik daar ook mee over op PB. Die hebben perfecte flessen die niet lekken :grinning:
 
De PB flessen spetteren soms alleen weer :)

Ik zet deze week nieuwe dispenserflesjes online, die blijken erg handig (Ladybug heeft ze uiteraard al meegenomen :D )
 
Ik heb al 2 flessen hot shine tire spray gehad waarvan na 2x spuiten de spraykop kapot ging, idem met de interior nogwat spuitfles.

De losse flessen voor de producten uit de detailer lijn zijn wel een stuk steviger, zelfde geld voor de spraykop.
 
Yup, de sprayflesjes van Meg's zijn niet altijd even super. Sommige zijn prima, andere lekken wel eens bij de hals of sputteren bij het verstuiven (Natural Shine).
 
Ik heb zelf een fles NXT tech protectant van Meguiars.

Het spul zelf ben ik niet 100% tevreden over :confused: maar de spuitfles zelf is niks mis mee.

Naar mijn idee oogt de fles van ook gewoon degelijk.

Het scheelt wel dat ik mijn bestelling afgehaald heb en de fles dus niet met TNT in aanraking is geweest...
 
Ik heb eens (toen ik nog liquid versies gebruikte) Een flesje Meguiar's GC Liquid wax langs heel de zijkant open gehad, precies op die "streep" waar je kan zien, dat het flesje aanelkaar gesmolten is, om het een volwaardig flesje te laten lijken :roll

Direkt maar weggegooid :) En was blij, dat ik dat flesje allang niet meer gebruikte, alvorens toen ik besloot om die ene keer dus die wax te gaan gebruiken, en hij toch stuk ging :weetniet

Ook de sprayers zijn mij niet volwaardig sprayers te noemen, op een of andere manier mankeert er bij mij heel de keer steeds wel iets anders eraan :weetniet
 
nicknameless zei:
Ik merk ook dat de Detailer flessen tussen hals en de spraykop lekt.

Patrick

Een drama inderdaad! Je betaalt bijna 10 euro voor een LEGE fles incl. sproeikop en als je hem scheef houdt loopt de vloeistof er zo uit! Ut zou verboden moeten worden! :D
 
De Chemical Resistant sprayer van Meg's ging bij WB 1:4 binnen een week kapot. Toen heb ik er een Dasty spuitkop op gezet, die zit er nu al 5 weken op en werkt nog prima!
Beetje jammer voor een stukje plastic uit China van 7 euro... Dan koop ik daarvoor nog liever 3 flessen Dasty!


Groeten Matthijs
 
Ook wel eems opgevallen dat de kleine verpakking van de NXT Car Wash in een trigger verpakking zit zonder trigger? Dit geldt voor veel Meg. producten.

Bijna bij elke levering is er wel iets kapot.
 
idd, heb het ook al vaker gehad dat de flessen gaan lekken, heb zelfs ooit gehad dat er eentje op de naad was gescheurd, heel men tas moet poetspullen onder de tire gel. Niet echt aangenaam!

@ tim: welke bottles gaan dit worden, en wat is de inhoud ervan? Vind het namelijk fijn om wat verschillende bottles in huis te hebben, altijd gemakkelijk om wat over te gieten of te mengen!
 
Ze staan online, het zijn de 250ml flesjes (knijp en spray).

Bij onze Meguiar's zendingen is er ook met regelmaat iets lek, Meguiar's crediteert ze wel altijd netjes!
 
Het probleem zit 'm inderdaad meestal in de Trigger-flessen zoals van de NXT-lijn. In de meeste gevallen draait inderdaad, zoals in de start van dit topic vermeld, de spraykop "los" van het deel van de sprayer dat aan de fles vastzit. Je hebt zeg maar een draaidop met ribbeltjes en daarop zit een sprayerkop bevestigd. Deze kunnen ten opzichte van elkaar draaien en dat is vaak het lekpunt.

Daarentegen sluit ik me wel bij Tim aan, dat bij lekkage altijd zonder enige twijfel of gemor door Meguiar's de beschadigde flessen vergoed worden. Da's wel service!