Wat ik er persoonlijk van vind is dat zowel Meguiars Hot Rims als Sonax Xtreme. De zwarte puntjes niet eraf heeft gekregen, als ik me niet vergis word het vliegrust genoemd. Men volgende product zal sowieso Non Ferro worden alleen al Door de reviews zelf al.Bekijk bijlage 81472Bekijk bijlage 81473 Meguiars Hot Rims Bekijk bijlage 81474Bekijk bijlage 81475 Sonax Xtreme Bekijk bijlage 81476Bekijk bijlage 81477Bekijk bijlage 81478 Afval water
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Jij, de Dodo van het Forum, die een ander merk aanprijst dan Dodo Juice???Om velgen 100% proper te krijgen is een ijzer verwijderaar (Monello Non Ferro) en teer verwijderaar (DJ Tarmelade) toch wel vereist.
1 ste foto is mn gereedschap Meguiars Hot Rims vs Sonax Xtreme.Wat ik er persoonlijk van vind is dat zowel Meguiars Hot Rims als Sonax Xtreme. De zwarte puntjes niet eraf heeft gekregen, als ik me niet vergis word het vliegrust genoemd. Men volgende product zal sowieso Non Ferro worden alleen al Door de reviews zelf al.
Hey Sugr_81,
Inderdaad leuk dat je reviews maakt!
Echter zou ik, zoals Xsara al aangeeft, daadwerkelijk een review maken middels aanvullende informatie. Zo ken ik bijv. beide producten niet en zou ik deze eerst op moeten zoeken om te checken wat het precies zijn en wat ik kan verwachten. Uit de foto's alleen kan ik alleen maar raden wat er gebeurt.
Hoogstwaarschijnlijk zijn al die zwarte puntjes remstof. Dus in feite ijzerdeeltjes de van je remmen af komen en deze zullen gaan roesten. Een ijzerverwijderaar zal deze kunnen aanpakken omdat een dusdanig product reageert op roest. Dit kan aardig wat product kosten als de pitjes al lang op de velg zitten en/of de pitjes behoorlijk dik zijn. (Kleien en/of polijsten is dan geadviseerd)
Producten zoals bijv. Monello - NonFerro of DDJ - Ferrous Dueller zijn in de regel ijzerverwijderaars, maar hebben een goede reinigende functie. Dus het zijn ook goede velgenreinigers.
Jij, de Dodo van het Forum, die een ander merk aanprijst dan Dodo Juice???
In mijn ervaring werkt de Ferrous Dueller net zo goed als Non-Ferro.
Greetz
Haha, dat is gewoon zo. Alleen de reviews zeggen al genoegNiet tegen anderen zeggen Q.
Ik dacht ik doe eens gek. Ik hoor elke keer dat Non-Ferro hetzelfde is als Ferrous Dueller dus
zuiniger in gebruik met de non-ferro..
Een Goeie Morgend iedereen,1 ste foto is mn gereedschap Meguiars Hot Rims vs Sonax Xtreme.
Als materiaal heb ik een blauwe emmer voor me borstels af te spoelen gebruikt.
Dan heb ik een Versa Angle Wheel Face Brush Short Handle en een Wheel Woolie Smal en een verfborstel voor lak gebruikt omdat die bij carclean uitverkocht is.
En als laatste heb ik een Valma velgenborstel gebruikt.
2 de foto is een foto waardat ik enkel Meguiars Hot Rims heb gebruikt. Telkens de voorste velgen genomen omdat die bij mij het vuilste zijn. (Rechtse Velg )
Morgen zal ik mn verhaal verder afmaken. Moet nu vertrekken sta met de nacht. Grtz
İs zeker, met plezier gedaan Xsara Coupe. Was mn eigen weer voorbij gelopen heb tegenwoordig nogal het goed druk (thuis, werk) en dacht van ik zal de foto's erop smijten. En, ik zal zien wat het zegt.Top dat je hem hebt aangevuld! Ben benieuwd of de non ferro je meer gaat brengen!
Heb je kets van bescherming op je velgen staan?