• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Odor Eliminator

MrSandman

Detailing rookie
24 mei 2008
612
0
Beste forumleden,

In de carclean webshop schrijft iemand bij gebruikerservaringen dat dit product niet gebruikt mag worden in interieurs met lederen bekleding. Kan iemand dit bevestigen en weet iemand wat voor effect dit dan op leer zou hebben? En is het een oplossing om bijv de stoelen dan af te dekken of het simpelweg onder de stoelen en voeteinden te sprayen?

Graag zou ik ook nog wat meer gebruikerservaringen willen horen.

Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
 
Het heeft ook niet veel zin om het op leer te spuiten, ik zou het ook niet doen. Beetje over het tapijt vernevelen en stoffen bekledingsdelen is toereikend.
 
Het was ook niet de bedoeling om dit op m'n leer te gaan gebruiken maar wel voor bijv. het hemeltje of tapijt etc. Maar mocht dit product per ongeluk op het leer terechtkomen en het bijv. beschadigen, komt het m'n auto helemaal niet in.
 
ik heb het ook gebruikt, en zal vast wel wat nevel op de stoelen zijn gekomen maar niks van gemerkt dat het elkaar beet...

bedoeling is dat je het spuit op probleemgebieden waar geurtjes zich gauw nestelen (stoelen, vloerbekking etc) dus niet lukraak in de lucht spuiten want dan is het minder effectief volgens mij..

heb er goeie ervaring mee, bij de auto van mijn ouders gebruikt welke echt rook naar de hond en naderhand geen geurtje meer aanwezig
 
MrSandman zei:
Het was ook niet de bedoeling om dit op m'n leer te gaan gebruiken maar wel voor bijv. het hemeltje of tapijt etc. Maar mocht dit product per ongeluk op het leer terechtkomen en het bijv. beschadigen, komt het m'n auto helemaal niet in.

Mwah, zo erg is het m.i. niet hoor. Heb nooit iets geks gezien, en ik dek m'n stoelen echt niet af. Meestal doe ik het op het tapijt, maar de hemel moet m.i. ook kunnen.

Lees voor de zekerheid de aanwijzingen op het flesje nog even goed, maar het lijkt me stug dat het kwaad kan als er wat nevel op komt. Ik zou het alleen niet direct op leer spuiten.

En als je het helemaal safe wilt doen even een licht bevochtigd doekje over het leer halen na afloop. ;)
 
Ik heb leren stoelen er in zitten en mijn hemel stonk verschrikkelijk naar sigaretten..

Om die lucht er uit te krijgen moest ik wel meerdere keren behandelen. Ik heb gewoon op mijn hemel gespoten zonder eerlijk gezegd echt over de stoelen na te denken. Met de stoelen is nik gebeurd.

Pas wel op als je je hemel wil inspuiten dat het niet in je ogen komt. Je bent tenslotte boven je hoofd bezig... Een bril oid is al afdoende