Bij mn Dap 900 starterskit zitten 3 polijstmiddelen. Monello Veloce, Mezzo & Finale. Nu heb ik ook Ultimate compound van Meguiars een aantal keren gebruikt. Aangezien producten een keer opraken en je ook weleens afvraagt of iets anders makkelijker werkt of beter zit ik met het volgende. Meguiars heeft de M105 & de M205, deze komen geregeld voor in de instructie video's. Zelf gebruik ik een dap900 v3 en ben ik in het bezit van een opel insignia met een redelijk harde lak en een audi a4 met een hele harde lak. Zijn deze 2 compounds te vergelijken met die van monello? Of zit er een groot verschil in die ik misschien over het hoofd heb gezien? Wat is jullie ervaring met de compounds van meguiars. Zag dat er ook een M100 is maar die zie ik nergens in nederland te koop (rede?). https://www.youtube.com/watch?v=Ugl35QexkkQ&feature=youtu.be Heb in het forum al verschillende reacties gezien, tevens op autogeek maar daar zitten veel amerikanen die meguiars "freak" zijn. De ultimate compound van Meg's vindt ik zelf nogal snel stoffen maar de compound blijft wel werken totdat je stopt met polijsten. Is de M105 te vergelijken met Veloce en de M205 met een finale?