• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars paarse NXT (wax) foampad los verkrijgbaar?

DieselManiac

Detailing rookie
2 jul 2009
45
0
Ik ben helemaal fan van de paarse NXT wax handfoampad, ter vergelijking heb ik een rode waxpad van Lake County maar deze vind ik persoonlijk niet fijn: neemt teveel wax op en laat daardoor te weinig achter. Daarom vraag ik me af of die pad ook los leverbaar is kan hem namelijk niet vinden in de shop.

Alvast bedankt :)^
 
Als het goed is, is de paarse handpad van de NXT exact hetzelfde als de 2-pack Gold Class High Tech Applicator Pad (100094). Daarnaast is het misschien handig om de speciaal ervoor gemaakte Concorso Round Handpad (101650) van Monello eens te proberen. Dat is een echte wax-applicator, de rode kan ook wel maar die vind ik zelf ook wat stevig voor een waxpad.
 
Ik heb echt het idee dat de paarse anders is als de gold class pad (deze heb ik namelijk ook). De Monello is nog een optie, maar het liefst had ik de paarse NXT pad.
 
Volgens mij is het echt dezelfde, maar dan in het paars. Bij mijn weten is hij ook niet apart verkrijgbaar. Ik heb nog even gezocht, maar zelfs in Google op afbeeldingen is hij niet te vinden...
 
Heb wel een paar plaatjes gevonden:

http://www.zoeken.nl/?vid=l848119882I1270154619&where=image&q=mequiars+nxt++foampad

Zoeken.nl zoekt in alle andere zoekmachines!
 
SpeeDJ zei:
Volgens mij is het echt dezelfde, maar dan in het paars. Bij mijn weten is hij ook niet apart verkrijgbaar. Ik heb nog even gezocht, maar zelfs in Google op afbeeldingen is hij niet te vinden...

Hij is echt identiek, alleen een andere kleur.

Wil je een pad die minder opneemt dan raad ik je de Monello Concorso handpad aan.
 
Gewoon Monello padje nemen.
Als je ze naast elkaar legt en voelt dan laat je de Meguiar's pad al snel liggen. :cool:
 
Ik heb nog wel een ongebruikte autogeek foampad, een rode. Deze is wel steviger dan de meguiars foampad. Ikzelf vind dat de rode pad van autogeek minder materiaal opneemt. Het is maar net wat jezelf prettig vindt werken. Voor een foto moet je even bij mijn topic van mijn collectie kijken. Ik typ nu vanaf mijn ipodtouch, dan kan ik niet zo 1-2-3 een link plaatsen. Laat me even wat weten als je de pad wil. Ik heb er toch genoeg.