• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's Ultimate Ceramic Coating

TNThomas

Detailing addict
24 jul 2020
57
50
Heeft iemand deze al gezien? Ik ken deze coating nog niet en zie hem online ook nog niet veel. Ben erg benieuwd naar ervaringen en of deze in het Carclean-assortiment zal komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem voorbij zien komen, maar wat ik zo vaag vind.
Durable coating, maar nergens wordt een richtlijn gegeven, wat is durable?
6 maand? 12 maand? 24 maand?
 
Dat viel mij ook op inderdaad! Ik vind sowieso dat er vrij weinig informatie wordt gedeeld. Wel heb ik altijd goede ervaringen met Meguiar’s, dus ik ben nieuwsgierig.
 
Zelf geen ervaring met Meguiar, maar zeker wel met Sonax. Heel tevreden en durable van 3-4 maanden, super bescherming en het is alsof de pekel en het vuil geen kans hebben en de wagen blijft gewoon glanzen! Was al tevreden van de Sonax BSD, maar deze geeft nog een betere glans en vooral super zacht en smooth! Ook verkrijgbaar in een quick detailer. En dan hebben we het nog niet over de zeer mooie prijs…

 
  • Leuk
Reactions: TNThomas en Jellezz
De vraag is of deze beschikbaar komt voor de Europese markt, niet alles wordt hier uitgebracht. Als deze beschikbaar komt zullen wij hem ook opnemen in het assortiment.