• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars vs Andere merken

wbtje

Detailing addict
8 jun 2012
12
60
Beste medeforumers,

Ik ben al jaren trouwen gebruiker van mequiars. Nu heeft een vriend van mij me kennis laten maken met chemical guys.
Nu vraag ik me af wat de ervaringen zijn met de producten van Mequiars en die van Chemical guys.

Ik ben benieuwd waar voorkeuren naar uitgaan.

Alvast bedankt voor jullie input.

Welkom hier.

Zou zeggen probeer ook eens producten van:
Monello
Poorboys World
Auto Finesse
C Quartz
Mothers

Voor ervaringen van anders gebruikers staan hier op het forum genoeg reviews en testen ;-)

Succes met het vinden van "jouw" merk!

Elk merk heeft zo zijn voors en tegens, dit geld zowel voor het gehele merk an sich als een losstaand middel.
Je zegt dat je zelf met Meg's als CG hebt kennisgemaakt, wat kan je er zelf over vertellen qua bevindigen ?!
Ik kan wel stellen dat ik CG helemaal niks vind maar dat doet afbreuk aan het merk wat er zullen ongetwijfeld dingen tussen zitten die goed zijn, het is alleen niet echt 'mijn merk'.
Denk ook dat er geweldige alternatieven zijn te vinden in de webshop van carclean ;)
De lijst van Woody is daar een goede opsomming van ( Monello is bv het 'huismerk' ( en dat is zowaar zeer positief tov het reguliere huismerk-imago ) van carclean ) .... lat ligt dus hoog !

mequiars vind ik persoonlijk wel goed cg is ook wel aardig maar was aandoenlijk minder glad op de auto dan mequiars. voor de rest heb ik ook ervaring met sonax turttelwas shining monkey en mothers maar tot nu toe ging mijn voorkeur altijd uit naar mequiars maar soms vraag ik me af of dit merk geen icoon is geworden ipv echt een kwaliteit product.

Meguiar's heeft zeker kwalitatief goede producten in het assortiment,sommige minder.andere uitstekend. Dit geldt eigenlijk voor elk merk zo.
Meguiar's is vooral duur! Er zijn zeker genoeg producten die goedkoper en zelfs beter zijn. Verder blijft het een persoonlijke smaak.

Ah ok. Gek handig dan ;-) Heb je nog ruimte in de koffer voor pads/doeken? licht spul dus. Hou me aanbevolen als het echt goedkoop is.

Edit. Volgens mij zijn er wat topics weggepoetst

[mod]Topic opgeschoond, graag de discussie houden over de kwaliteit van de producten en niet over prijs. Meguiar's is hier gewoon veel duurder dan aan de andere kant van de grote plas. Die discussie is al te vaak langs geweest en daar hebben de Nederlandse (web)shops geen invloed op.[/mod]

Als je Meg's goed vindt dan raad ik je zeker aan om Poorboys te proberen, hebben een heel uitgebreid assortiment maar wat goedkoper dan Meg's.
En je kan ook Dodo Juice bijvoorbeeld bekijken, heel erg goede producten, maar ook klein beetje duurder.

Ik denk dat bijna iedereen hier op het forum van veel verschillende merken wel iets heeft omdat het ene merk dit goed heeft en het andere weer iets anders.
Het is een beetje zoeken wat jezelf het beste ligt :-)^