Delirium KAN je niks fout mee doen volgens mij...........Dibbuz zei:Ook welkom op het forum! Dat die doek niet een topper is dat was al bekend al gebruiken veel mensen een droogdoek verkeerd.
Probeer eens een echte goede doek zoals de Delirium o.i.d.
Ja..Juffer1 zei:Die Meguiar's heb ik eerst ook gehad, daarna al vrij snel overgestapt naar de Poorboy's.
Ook een erg fijne doek (zeker in vergelijking met die van Mequairs) maar toch legt ook deze doek het voor mij af tegen de Delerium.
De Delirium is vele malen zachter en neemt vanaf dag 1 veel en veel meer water op dan de rest.
Iemad overigens ervaring met de Dodo droogdoek ?
Ik vond het niks omdat ik een droogdoek wil die een hele auto doetPaulus de Boskabouter zei:De Dodo is prima droogdoek voor de sponningen, binnenkant portieren etc. Hij is fijn vanwege het kleine formaat. Dus om te zeggen dat hij niets is...
Smaken verschillen hahPaulus de Boskabouter zei:Ik gebruik hem wel, speciaal daarvoor. Met die grote doeken sleep je gauw over de grond als je de onderkant van de portieren e.d. doet.
Dennis121 zei:Ja..
Die is niks..
Toen ik NiekGTI ging helpen voor het eerst zijn auto te detailen had hij perongeluk een dodo droog doek besteld EN een delirium
De Dodo variant was heeerlijk zacht maar nam echt weinig water op...
zeker met 2 deliriums ernaast!
Was ook zeiknat terwijl de deliriums daarna nog een 2de ronde deden!
Erg jammer