• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

Mocht je gebruik maken van Gmail opje mobiel of tablet, kijk dan even in je reclame map. Daar zat de mail er bij mij in.
Of misschien zelfs in je spam folder.
 
Ric325i;347875 zei:
Ik heb me wel aangemeld maar geen nieuwsflitsgehad.
Iemand enig idee waarom?
Ik denk dat jij je aan hebt gemeld voor de flits ná het versturen van de eerste mailing. Ik zie dat je aangemeld staat, maar dat was nog niet het geval toen ik de flits verstuurde.

SLK;347876 zei:
Hier ook niet ontvangen. Nog even gecheckt maar nieuwsflits staat aangevinkt.
Voor jou lijkt hetzelfde te gelden.
inge;347877 zei:
Hier ook niet ontvangen en nieuwsflits staat hier ook aan.
Jij was wel tijdig ingeschreven en ik kan zien dat de mail ook naar je verstuurd is, ik heb hem zojuist nogmaals verstuurd.

Joost91;347879 zei:
@ degenen die hem niet ontvangen hebben: De mail is 3 december al verstuurd..
Correct en in de ochtend heb ik de mailadressen geimporteerd die toen aangemeld stonden, iedereen die daarna aangemeld heeft, was voor de eerste flits te laat. Maar niet getreurd, er komen er meer :)

MennoA;347880 zei:
Mocht je gebruik maken van Gmail opje mobiel of tablet, kijk dan even in je reclame map. Daar zat de mail er bij mij in.
Of misschien zelfs in je spam folder.
Prima tip!
 
Ik heb hem niet voorbij zien komen maar zal einde van de middag - als ik thuis ben - nog even kijken
 
Idd aangemeld 3 december 's avonds. Dan wacht ik de volgende flits wel af. En, hebben we iets gemist???
 
SLK;347886 zei:
Idd aangemeld 3 december 's avonds. Dan wacht ik de volgende flits wel af. En, hebben we iets gemist???

De korting was even hoog als de verzendkosten(lokkertje)(in het geval van de Monello Non Ferro) dus dan is de aanbieding enkel interessant als je er naar toe gaat of een lading spullen gaat bestellen.. voor dat laatste heb je die aanbieding niet nodig. Ben volgende week daar dus neem het dan even mee, was dan ook weer zonde om het niet te doen. Anyway ben er wel tevreden mee hoor :)^
 
Tim;347893 zei:
Lokkertje? Zeer zeker niet bedoeld als lokkertje! Had jij echt verwacht dat wij één flesje Non-Ferro met 50% korting gratis kunnen verzenden?

Hoi Tim,

Wat ik wil zeggen is dat in mijn geval(lees persoonlijke mening en situatie) vond ik de aanbieding nuttig en dankbaar omdat ik volgende week langs kom EN dus de korting volledig kan benutten, was in ieder geval zonde om het niet te doen.
Vond het zonde om alleen dit te bestellen(op tijdstip van ingang 00:00, lag liever in bed :) ) en het ook nog laat verzenden, dat maakt de aanbieding wel interessant leuk als je toch meer moet hebben en het gelijk mee bestelt zoals anderen ook opperen.
Denk ook dat de marge op producten bepalend kan zijn in hoeverre verzendkosten wel of niet doorberekend worden aan de klant, weekje eerder was er de Collinite 915 met korting en geen verzendkosten.. topactie!
In deze situatie was het wellicht minder rendabel
Zo kan een andere actie of aanbieding ook weer interessant zijn voor anderen, zal verschillen per situatie ?
 
Weer echte Hollanders hier ,^^ ... zo veel mogelijk en het liefst gratis. Detailproducten zijn nou eenmaal prijzig en een beetje korting is top! Maar laat de mannen van Carclean ook een centje verdienen! Niemand wordt hier verplicht wat te kopen!
 
Zojuist de Mohs besteld met flinke korting, en ik wel even het Carclean team bedanken dat ze ons steeds weer verwennen met zulke leuke acties :)^ (ook al kost het me wel wat nachtrust :D ).
 
En binnen 5 seconden waren zo'n 50 andere Carclean klanten lichtelijk teleurgesteld...

Leuke actie ;)
Grrrr:-b
 
Tim, dank voor de nagestuurde mail - hoop dat de rest nu zonder problemen binnen komt.