Ik denk dat jij je aan hebt gemeld voor de flits ná het versturen van de eerste mailing. Ik zie dat je aangemeld staat, maar dat was nog niet het geval toen ik de flits verstuurde.Ric325i;347875 zei:Ik heb me wel aangemeld maar geen nieuwsflitsgehad.
Iemand enig idee waarom?
Voor jou lijkt hetzelfde te gelden.SLK;347876 zei:Hier ook niet ontvangen. Nog even gecheckt maar nieuwsflits staat aangevinkt.
Jij was wel tijdig ingeschreven en ik kan zien dat de mail ook naar je verstuurd is, ik heb hem zojuist nogmaals verstuurd.inge;347877 zei:Hier ook niet ontvangen en nieuwsflits staat hier ook aan.
Correct en in de ochtend heb ik de mailadressen geimporteerd die toen aangemeld stonden, iedereen die daarna aangemeld heeft, was voor de eerste flits te laat. Maar niet getreurd, er komen er meerJoost91;347879 zei:@ degenen die hem niet ontvangen hebben: De mail is 3 december al verstuurd..
Prima tip!MennoA;347880 zei:Mocht je gebruik maken van Gmail opje mobiel of tablet, kijk dan even in je reclame map. Daar zat de mail er bij mij in.
Of misschien zelfs in je spam folder.
SLK;347886 zei:Idd aangemeld 3 december 's avonds. Dan wacht ik de volgende flits wel af. En, hebben we iets gemist???
Lokkertje? Zeer zeker niet bedoeld als lokkertje! Had jij echt verwacht dat wij één flesje Non-Ferro met 50% korting gratis kunnen verzenden?Blinque;347888 zei:De korting was even hoog als de verzendkosten(lokkertje)
Tim;347893 zei:Lokkertje? Zeer zeker niet bedoeld als lokkertje! Had jij echt verwacht dat wij één flesje Non-Ferro met 50% korting gratis kunnen verzenden?
McShine;347939 zei:Damn..... ]-0